سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون روزهای هشتم، نهم و دهم تیر جاری در سفر به خراسان رضوی در شهرهای مشهد و نیشابور با مردم و مسئولان دیدار و مسائل سیاسی و امنیتی این استان را مورد بررسی قرار می دهند.
کد خبر: ۴۴۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 29 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، سیدحسین نقوی حسینی با اعلام این خبر افزود: اعضای این کمیسیون صبح امروز در نشست شورای تامین خراسان رضوی در مشهد به بررسی مسائل سیاسی و امنیتی استان رضوی خواهند پرداخت و سپس با تولیت آستان قدس دیدار می کنند.
وی گفت: حاشیه شهر مشهد یکی از مباحث اصلی است که پیشتر این کمیسیون پیگیر آن بوده است لذا فردا اعضای کمیسیون بازدیدی از حاشیه شهر خواهند داشت و بعداز ظهر همان روز نیز ضمن بازدید از معدن فیروزه به شهر نیشابور سفر می کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: روز شنبه آتی نیز اعضای کمیسیون در نشست شورای تامین شهرستان نیشابور حضور یافته و بعد از ظهر نیز در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود امام رضا(ع) به این شهر شرکت می کنند.
نیشابور با 433 هزار نفر جمعیت، پس از مشهد پرجمعیت ترین شهرستان در استان خراسان رضوی است. مرکز این شهرستان در فاصله 122 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. نیشابور مرکب از چهار بخش مرکزی، زبرخان، سرولایت و میان جلگه 431 روستا دارد. 163 هزار نفر از جمهیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
وی همچنین به مرزهای خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست شورای تامین استان نیز به بررسی موضوعات مرزبانی، مرزهای مشترک و مراقبت با کشورهای همسایه می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار