رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
حجت الاسلام مزارعی : شهرداری ها با کمبود در آمد واعتبارات رو به رو هستند و به رغم این محدودیت ها شهرداری یاسوج با روحیه جهادی دستاوردهایی برای شهر به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۴۴۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 27 June 2017
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی از طرح ها و پروژه های شهروند محوری ، مدیریت شهری یا سوج حمایت و پشتیبانی می‌کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی روز سه شنبه در دیدار شهردار و مدیران شهری به مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: دستگاه قضا وظیفه خود می داند که از مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان حمایت نماید و در صورت ضرورت ورود پیدا می کند.
وی اظهار داشت: در راستای حمایت از مجموعه شهرداری و ارتقاء شاخص های شهری دستگاه قضا آماده هرگونه همکاری با مدیریت شهری است.
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با این حال دستگاه قضا از حرکت های جهادی شهرداری یاسوج رضایت دارد و روحیه جهادی، استقلال کاری، پیگیری امور و تلاش خستگی‌ناپذیر شهردار یاسوج را تحسین می کند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری ها با کمبود در آمد واعتبارات رو به روست افزود: به رغم این محدودیت ها شهرداری یاسوج با روحیه جهادی دستاوردهایی برای شهر به ارمغان آورده است.
حجت الاسلام مزارعی اظهارداشت: مجموعه شهرداری یاسوج به رغم محدودیت های منابع مالی به موفقیت های خوبی در زمینه عمران، آبادانی و مبلمان شهری دست یافته است.
وی افزود: شهرداری یاسوج به درستی گره های توسعه شهری را شناسایی نموده و با فعالیت مضاعف زمینه توسعه یاسوج را فراهم کرده است.
مزارعی تاکید کرد: روند عمرانی شهر که به نحو مطلوبی شروع شده باید ادامه یابد تا شهروندان شاهد توسعه و عمران هربیشتر شهر باشند.
 
برای کمک به پروژه های شهروند محوری و مجموعه شهرداری، لازم باشد ورود می کنیم/اقدامات شهردار یاسوج جهادی است 
شهردار یاسوج: بدون حمایت دستگاه قضایی بسیاری از مشکلات شهر رفع نمی شود
شهردار یاسوج نیزدراین نشست گفت: دستگاه قضایی استان همواره حامی شهرداری بوده و در سایه این حمایت ها بسیاری از مشکلات سطح شهر یاسوج رفع شده است.
مهندس محمد علی جاوید با تسلیت ایام شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفایش افزود: بدون شک بدون حمایت قوه قضاییه نمی توان در جهت رفع بسیاری از مشکلات سطح شهر گام برداشت و شهرداری در سایه حمایت های بی دریغ دستگاه قضا مانع از بروز بسیاری از تخلفات در سطح شهر شده است.
وی با تقدیر از تلاش های دستگاه قضا در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: تلاش، دغدغه و انگیزه دستگاه قضا برای سامان بخشیدن به حوزه مدیریت شهری یاسوج قابل تقدیر است.
جاوید تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری برای موفقیت در اداره امور شهری و انجام وظایف و رسالت های اجرایی خود نیازمند حمایت دستگاه قضاست.
وی با اشاره به تنوع و گستردگی وظایف و ماموریت های شهرداری افزود: این نهاد مردمی برای اجرایی کردن سیاست های مدیریتی در عرصه های مختلف نیاز به حمایت و همراهی ویژه دستگاه محترم قضایی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار