نماینده ولی فقیه در استان زنجان مطرح کرد
داشتن ایمان، پیشرفت‎های علمی، قدرت اقتصادی و قدرت دفاعی از توانمندی‎های جمهوری اسلامی است
کد خبر: ۴۴۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 26 June 2017
آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز عید فطر شهر زنجان، با اشاره به فضیلت‎های ماه رمضان، اظهار داشت: ضروری است، پس از این ماه نیز فضیلت‎های این ماه مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه نظام اسلامی به برکت داشتن قدرت دفاعی و بازدارندگی در منطقه حرف اول را می‎زند، تصریح کرد: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامل پیامی برای رژیم غاصب اسرائیل، آمریکا و همپیمانان آنان بود.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به  بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توانمندی‎های انقلاب اسلامی بیان داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری،"داشتن ایمان، پیشرفت‎های علمی، قدرت اقتصادی و قدرت دفاعی از توانمندی‎های جمهوری اسلامی است"

امام جمعه زنجان عشق و دلبستگی مردم را  به نظام اسلامی از قدرت و توانمندی‎های انقلاب عنوان کرد و گفت:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند زمان بزن در رو تمام شده است و کشورهای حاشیه خلیج فارس باید به این نتیجه برسند که امنیت منطقه را باید کشورهای اسلامی تامین کنند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران مستحکم ایستاده است و نمی‎توانند به ما سیلی بزنند بلکه ما به آنها سیلی می‎زنیم. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار