دادستان عمومی و انقلاب مشهد:
دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت:در بحث پدیده و موسسات مالی پرونده‌های جرایم قضایی توسط دستگاه قضا در حال بررسی است و بُعد اجرایی این مجموعه‌ها مربوط به پرونده قضایی نیست و دستگاه اجرایی باید جلو بیاید و راهکاری موثر ارائه دهد.
کد خبر: ۴۴۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 26 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، غلامعلی صادقی در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه خاطرنشان کرد: پرونده حقوق‌های نجومی، با کم‌کاری دستگاه اجرایی شهید شد و متاسفانه مورد رسیدگی واقع نشد و هنوز پرونده‌ای در بحث حقوق‌های نجومی دریافت نشده است‌.
صادقی افزود: حرف و عمل مسئولان صادقانه نیست، مسئولان قبل از انتخابات گفتند که موضوع کاسپین حل شد و مردم دغدغه نداشته باشند، اما این موضوع صحت نداشت.
وی  درباره جرایم  انتخابات ،خاطرنشان کرد: برخی مسئولان اجرایی در شهرستان‌ها به عنوان متخلف شناخته شدند و جهت پاسخگویی به دستگاه قضایی احضار می‌شوند و در صورت عدم حضور حکم جلبشان صادر می‌شود.
دادستان عمومی مشهد درباره برخورد با توهین‌کنندگان به رئیس جمهور، گفت: دستگاه قضایی در اینگونه موارد به شدت برخورد می‌کند و پرونده‌های ارجاع شده و در حال بررسی و رسیدگی است.
صادقی درباره  کمربند جنوبی مشهد گفت: کمربند جنوبی نه تنها گره ترافیکی را باز نمی‌کند بلکه موجب تشدید آن نمی‌شود و تصویب این طرح امری اشتباه بود و دستگاه قضایی توجیهی برای اجرای این طرح پیدا نکرده است 
وی افزود: متاسفانه فقط موجب تخریب برخی منابع شد که موجب دست‌درازی سودجویان می‌شود که تاکنون صدها میلیارد تومان از اعتبارات مردمی که در بودجه شهرداری است در این مسیر هزینه شده است.
صادقی از اراضی رفع تصرف شده استان در یک سال گذشته ۲۷۳۰ هکتار بوده ،خبرداد و گفت: کاهش ورودی پرونده‌ها در مشهد ۸ درصد و در شهرستان‌ها بالای ۲۰ درصد بوده و در مجموع ۱۲ درصد کاهش یافته است، هرچند که در برخی شهرستان‌ها افزایش بالای ۲۰ درصد را داشته‌ایم.
دادستان عمومی و انقلاب مشهد افزود: ما مخالف موسیقی نیستیم، اما با مواردی که با فساد، تخلف و مشکلات اخلاقی و امنیتی باشد به شدت برخورد می‌شود و در برخی کنسرت‌ها مصرف مشروب و حواشی غیراخلاقی و غیرشرعی مشاهده شده است.
وی افزود: ۷۰ درصد تخلفات مرتبط با مواد مخدر مربوط به معتادان متجاهر است و اگر این افراد جمع‌آوری شوند امنیت و آرامش بیشتری حاصل می‌شود و به‌جهت مطالبه مردم در برخی جرایم مانند مواد مخدر برخورد شدیدتر داشتیم و همین موضوع موجب افزایش آمار مجرمان شده است.
صادقی خاطر نشان کرد: با توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد می‌شود و از مسئولان درخواست داریم که قوانینی تصویب کنند که مضر و خطرآفرین نباشد.
وی تاکید کرد: در حوزه جرایم مواد مخدر برخورد قاطعی با توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنند‌گان مواد مخدر داریم و موردی به مجلس در این خصوص پیشنهاد شده که امیدواریم با تصویب آن توسط نمایندگان دغدغه‌ها برطرف شود.
دادستان عمومی و انقلاب مشهد  افزود : مجرمان مواد مخدر به‌علت ناامنی‌ای که در مرزهای خراسان رضوی برای خود دیده‌اند مرزهای استان‌های دیگری را برای ورود این مواد به داخل کشور انتخاب کرده‌اند و هماهنگی خوبی میان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برقرار است.
صادقی  از فرم‌های داوری در مواردی همچون طلاق و مسائل مالی طراحی شده  خبر داد و گفت : در فرم های  داوری  که طرفین تمام موارد آن را پر می‌کنند و در این خصوص برخی حرف‌های وکلا صحیح نیست.
وی در پایان از  اطلاع‌رسانی به‌موقع، صحیح و سالم اصحاب رسانه استان تشکر  کرد  و  افزود : خراسان رضوی بهترین عملکرد رسانه‌ای را پس از تهران داشته است و هیچ مورد پرونده رسانه‌ای قضایی در خراسان رضوی نداشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
سلام بخدا این خبر شما که اعلام شد تعهد اجرائی ندارد وماسفانه چپاول اموال مردم آغاز شده است که کاسپین نیز نقطه آغازین آن بود !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار