پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: پیروزی در بازی برابر آرژانتین برای ما بسیار مهم و حیاتی بود.
کد خبر: ۴۴۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 26 June 2017
به گزارش تابناک : تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جوانان جهان برابر آرژانتین قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 21 ، 25 بر 20 ، 23 بر 25 و 18 بر 25 و 15  بر 12  به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

پوریا یلی، پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد پیروزی برابر آرژانتین اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و خوشبختانه توانستیم در یک بازی سنگین آرژانتین را شکست دهیم. این تیم بسیار قدرتمند و نایب قهرمان نوجوانان جهان بود. این بازی برای ما بسیار مهم و حیاتی بود چون توانستیم سرگروه شویم و به گروهی رفتم که کار تقریباً برای مان راحت تر است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم باید با تیم های لهستان، چین و کوبا همگروه هستیم. این در حالی است که در گروه مقابل تیم های برزیل، کانادا و روسیه حضور داشتند.  خدا را شکر با پیروزی برابر آرژانتین در گروه نسبتاً آسان تری قرار گرفتیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که انتقام شکست های قبلی برابر چین و لهستان را بگیریم. با دعای خیر مردم و تلاش خودمان امیدوارم بتوانیم از این مرحله هم سربلند خارج شویم.

تیم ایران در مرحله دوم باید در گروه E  با تیم های لهستان، چین و کوبا رقابت کند. در دیگر گروه این مرحله هم تیم های روسیه، کانادا، برزیل و آرژانتین حضور دارند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.




منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار