ادامه دیدارهای وزیر راه و شهرسازی در سفر به فرانسه:
وزير راه و شهرسازی در ادامه سفر به فرانسه با هدف اطلاع از وضعیت پیشرفت تفاهمات مدیران شرکتهای خصوصی فرانسوی با دو شرکت بزرگ ونسی و آلستوم گفت و گو و تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۴۴۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 25 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به  نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،عباس آخوندی وزير راه و شهرسازي كشورمان امروز ۲ تیرماه و در جریان سفر به فرانسه که با هدف شرکت و بازدید از نمایشگاه هوایی لوبورژه پاریس انجام شد از آخرین وضعیت تفاهمات با چند شرکت فرانسوی مطلع شد.

آخوندی بعد از ملاقات با الیزابت بورن وزیر جدید حمل و نقل فرانسه با هدف اطلاع از وضعیت پیشرفت تفاهمات مدیران شرکت‌های خصوصی فرانسوی در حوزه‌های راه و شهرسازی از جمله شرکت مشاوره ارپ در حوزه مطالعه طرح جامع ایستگاه‌های بزرگ راه آهن ایران ملاقات کرد.

گفتگو و تبادل نظر با مدیران شرکت ونسی برای مشارکت و همکاری در توسعه فرودگاه‌های مشهد و اصفهان از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به پاریس بود.

وی همچنین با مدیران شرکت آلستوم در مورد توسعه خطوط راه آهن ایران، نوسازی و تامین تجهیزات و ناوگان و برخی شرکت‌های هواپیمایی ذیربط در تامین تجهیزات و توسعه ناوگان گفت و تبادل نظر کرد.

آخوندی هم چنین به همراه هیئت همراه از طرح بازآفرینی شهری شرکت سنت کویین در حومه پاریس که به عنوان یک پروژه موفق بازآفرینی با رویکرد مداخله مشارکت محور که شامل واحدهای مسکونی اجتماعی بود دیدن کرد.

گفتنی است آخوندی را در این سفر نمایندگانی از بخش‌های مختلف هوایی، ریلی و نماینده کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار