تابناک چهارمحال وبختیاری- برنامه سحر وکتاب در روستای دستگرد امامزاده اجرای می شود.
کد خبر: ۴۴۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 25 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد سرکار خانم کبیری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال در آخرین پنج شنبه ماه مبارک رمضان باشگاه کتابخوانی آینده سازان روستای دستگرد امامزاده به سرپرستی آقای سجاد محبی در برنامه ای ابتکاری اقدام به اجرای سحر وکتاب درسطح این روستا نمود.

وی افزود این برنامه که با حضور بیش از 100نفر از اعضا باشگاه کتابخوانی آینده سازان وباهمراهی خانواده هایشان،مسولین محلی و معتمدین روستا ازمحل امامزاده محمداکبر (ع) آغاز شد و اعضا با سحری خوانی به سبک گذشتگان فرهنگ دوست وسپس ضمن طی مسیر با حضور در کوچه های روستا همراه با اجرای برنامه به دوستداران و کودکان و نوجوانانی که برای اولین بار توفیق روزه داری نصیبشان شده بود به رسم هدیه ،کتاب اهدا نمودند .

خانم کبیری افزود:باشگاه کتابخوانی روستای دستگرد امامزاده از فعال ترین باشگاههای کتابخوانی استان می باشد که سال گذشته نیزنامزد دریافت عنوان برترین باشگاه کتابخوانی کشور بود .

لازم به ذکر است برنامه های مذکور با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی ودر راستای انجام امور خلاقانه از سوی باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان برگزار می گردد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار