در جلسه فوق‌العاده شنبه شب هیئت مدیره خانه مطبوعات؛
هیئت رئیسه، مدیر، قائم مقام و مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات استان خراسان رضوی انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۴۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 25 June 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، در جلسه فوق العاده هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان رضوی که شامگاه شنبه سوم تیرماه جاری در مشهد برگزار شد، ضمن تقدیر از هیئت مدیره سابق خانه مطبوعات، با توافق‌ اعضا، «سید جلال فیاضی» به عنوان رئیس هیئت مدیره، «غلامرضا بنی اسدی» به عنوان نائب رئیس، «حسینعلی آریانی» به عنوان خزانه دار، «ضحی زردکانلو» به عنوان منشی و «محمد جواد رنجبر» به عنوان مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات استان خراسان رضوی برای مدت دو سال انتخاب شدند.
در ادامه جلسه، اعضا ضمن اعلام رضایت از عملکرد مجتبی نوریان مدیر سابق خانه مطبوعات استان به اتفاق بر ادامه مسئولیت وی تاکید کردند که او ضمن تشکر از توجه اعضای هیئت مدیره، به دلایل شخصی از قبول آن عذرخواهی کرد.
در این جلسه پس از بحث و بررسی فراوان درباره گزینه‌های مختلف برای تصدی پست مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی از میان اعضای هیئت مدیره و دیگر اعضای خانه مطبوعات، در نهایت دو نفر از اعضای هیئت مدیره برای تصدی پست مدیریت کاندیدا شدند که در ادامه یکی از کاندیداها انصراف داد و «علی پاکباز خسروشاهی» با کسب پنج رای از هفت رای اعضای هیئت مدیره، برای مدت دو سال به عنوان مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی برگزیده شد.
در ادامه جلسه، «محمد جواد رنجبر» عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات نیز با کسب شش رای از هفت رای اعضای هیئت مدیره، برای مدت دو سال به عنوان قائم مقام مدیر خانه مطبوعات استان خراسان رضوی برگزیده شد.
در این جلسه همچنین گزارشی از پیگیری های انجام شده درباره برگزاری باشکوه جشن روز خبرنگار و نیز رزرو سوئیت در مجتمع فرهنگی تفریحی چاکسر شمال توسط مسئولان مربوطه ارائه شد.
شایان ذکر است در انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان رضوی که دهم خرداد ماه امسال به طور همزمان با سراسر کشور برگزار شد، با مشارکت حدود ۸۸ درصدی اعضا، «مجتبی نوریان»، «حسینعلی آریانی»، «سید جلال فیاضی»، «غلامرضا بنی اسدی»، «علی پاکباز خسروشاهی»، «ضحی زردکانلو» و «محمد جواد رنجبر» به ترتیب با کسب بیشترین تعداد آرا برای مدت دو سال به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان رضوی و محمد جمال رستم زاده و محمد علی رضایی برای مدت یک سال به عنوان بازرسان خانه مطبوعات خراسان رضوی انتخاب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار