معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‎های جشن عید سعید فطر در روزهای 5، 6 و 7 تیرماه با سخنرانی کارشناسان و مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت(ع) در صحن جامع حرم رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 25 June 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال حسینی، با اشاره به برنامه‌های هفته جاری حرم مطهر رضوی ابراز کرد: برگزاری مراسم ویژه جشن عید سعید فطر در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه، 5، 6 و 7 تیرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی حائری زاده و مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت(ع) در صحن جامع رضوی ساعت ۲۱ تا ۲۳ از جمله برنامه‌های این هفته است.
وی با بیان اینکه در هفته جاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی در رواق‌ها و صحن‌های حرم امام رضا(ع) برگزار می‎شود، ادامه داد: سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری، کارشناس مذهبی رسانه ملی نیز از شنبه 3 تیرماه تا پنج‌شنبه ساعت 11:30 با موضوعات قرآنی در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی افزود: ویژه بانوان نیز در این ایام، برنامه‎های سخنرانی، حلقه معرفت و مشاوره گروهی در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده است که هر روز تشکیل می‎شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: اعیاد اسلامی شعائر اسلامی، حفظ دستاوردهای ماه رمضان و سبک زندگی در سیره علوی و رضوی از دیگر موضوعاتی است که با حضور سخنرانان در شبستان گرم مسجد جامع گوهرشاد و صحن انقلاب اسلامی حرم رضوی تبیین می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار