رئیس دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور:
رئیس دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مقاطع کارشناسی و کاردانی امروز حرفی برای گفتن دارد و تکنسین‌های ماهری را به جامعه تحویل می‌دهد.
کد خبر: ۴۴۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 25 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، دکتر ناصر شمس با بیان این مطلب اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای قدمت ۵۰ ساله دارد که از سال ۱۳۴۳ کمک حال سیستم آموزش و پرورش شده است.

شمس اظهار کرد: در سه سال گذشته مقام معظم رهبری و رییس جمهور تاکید داشته اند که ما تنها فارغ التحصیل نمی‌خواهیم بلکه افراد متخصصِ فارغ التحصیل می‌خواهیم، ما هم خوشبختانه امروز در این راه با قدرت قدم برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است ارزش واقعی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را برای دانش‌آموزان و دانشجویان مخاطب این دانشگاه روشن کنیم افزود: در راستای شعار سال، این دانشگاه در بحث توسعه گسترش مشاغل قدم‌های مفید فایده‌ای برداشته است، برهمین اساس ستاد توسعه و اشتغال را در دانشگاه راه اندازی کرده‌ایم و در آن از افراد برجسته صنعتی و اقتصادی دعوت به عمل آوردیم تا در کنار فارغ التحصیلان اقدام به گسترش مشاغل کنند.

رئیس دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: ارتباط با صنعت بخشی موثر در دانشگاه فنی و حرفه‌ای است که می‌تواند در جهت ایجاد رشته‌ها جدید و مشاغل نوین تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروز ما می‌توانیم در حوزه کارورزی با همراهی فارغ التحصیلان و حتی دانشجویان نخبه دانشگاه به کمک صنعت بیاییم.

دکتر شمس یادآور شد:  ما به دنبال ایجاد رشته‌های جدید به ویژه در مشهد و در بخش هتل‌داری و گردشگری در این شهر هستیم، بر همین اساس باید رشته‌های مربوط به آن را توسعه بخشیم.

وی عنوان کرد: مجلس و دولت تعامل خوبی با این دانشگاه دارند ولی ما امیدوار هستیم این تعامل بیشتر شود، امیدوار هستیم مجلس شورای اسلامی با مصوبه‌‌هایی که می‌گذارد نیروهای بیشتری از فارغ التحصیلان این دانشگاه به بازار کار وارد شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار