مدیر حج و زیارت خراسان رضوی با تکذیب شایعات لغو اعزام زائران به بیت الحرام از خراسان رضوی گفت: امسال 8800 زائر ازاین استان به حج اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱ 25 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، جواد شاد با اعلام این خبر گفت: تاکنون هیچ موضوعی مبنی بر لغو اعزام زائران به بیت‌الحرام مطرح نشده است و در صورت لزوم سازمان حج و زیارت به عنوان متولی امور زیارتی مراتب را اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای اعزام زائران انجام شده است و از 15 مردادماه سال 96 آغاز می‌شود، گفت: محل‌های اسکان زائران مشخص شده است و 32‌ پزشک همراه نیز تایید شده است.
مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت:  امسال از خراسان رضوی 8 هزار و 800 زائر در قالب 64 کاروان به زیارت خانه خدا مشرف می‌شوند.
شاد با بیان اینکه برگشت زائران از 28‌شهریور ماه سال 96‌برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: 34کاروان از مشهد و 30‌کاروان از شهرستان‌های استان خراسان رضوی از مجموع کاروان‌های اعزامی استان هستند.
وی با بیان اینکه 9 کاروان اهل سنت امسال از خراسان رضوی به بیت‌الحرام مشرف می‌شوند، افزود: امسال 32 کاروان مدینه قبل و 32 کاروان مدینه بعد هستند.
به گفته مدیر حج و زیارت خراسان رضوی کاروان‌های اعزامی از استان دارای 4 سطح ظرفیت هستند و ادامه داد: کاروان‌های خراسان رضوی ظرفیت‌های 85 نفره، 115، 135‌ و 160‌ نفره دارند.
وی با اشاره به اینکه زائران حج امسال مجهز به دستبند الکترونیک هستند، گفت: دستبند الکترونیک توسط متخصصان داخل کشور طراحی شده است که اطلاعات هویتی، پیشینه و شرح حال زائران را مشخص می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار