همزمان با عید سعید فطر با هدف نمایش کتابهای مؤسسات آستان قدس رضوی؛
مدیرعامل به‌نشر گفت: نمایشگاه دائمی کتابهای مؤسسات آستان قدس رضوی با نام «آستان کتاب» همزمان با عید سعید فطر در تهران افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۴۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ 22 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،حسین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه «آستان کتاب» مانند ويترينی دائمی در مركز شهر تهران، علاوه بر فروشگاه می‌تواند به نمايش آثار و توليدات فرهنگی آستان قدس رضوی و توزيع و فروش آنها در سطح ملی کمک کند، اظهار کرد: در این نمایشگاه حدود 2500 عنوان از کتاب‌های مؤسسات آستان قدس رضوی در معرض دید عموم علاقه‎مندان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. 
وی به‌نشر، مؤسسه آفرينش‌های هنری، بنياد پژوهش‌های اسلامی، دانشگاه امام رضا(ع)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مؤسسه جوانان، سازمان كتابخانه‎ها، موزه‌ها و مركز اسناد و كتابخانه موزه ملی ملک را از مؤسساتی برشمرد که کتاب‌های آن‌ها در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد و افزود: همچنین در این نمایشگاه محصولات گلدسته که اقلام فرهنگی تولیدشده توسط به‎نشر را شامل می‎شود، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل به‌نشر محصولات فرهنگی گلدسته، روان‌شناسی و علوم تربیتی، هنر و نفایس، علوم اجتماعی و مدیریت، علوم پایه و پزشکی را به عنوان برخی از موضوعات کتابهای نمایشگاه «آستان کتاب» برشمرد و خاطرنشان کرد: فقه و حقوق، شعر و ادبیات، تربیت‌بدنی، کشاورزی، قرآن و ادعیه، علوم قرآنی و حدیث، فرهنگ رضوی، فلسفه و عرفان، خانواده و ازدواج، جامعه و فرهنگ، و معصومان(ع) نیز از دیگر موضوعات کتاب‌های این نمایشگاه است؛ علاوه بر این، کتاب‌های پروانه که شامل داستان، شعر و موضوعات علمی و آموزشی ویژه کودک و نوجوان است، در «آستان کتاب» به نمایش درخواهد آمد.
سعیدی گفت: علاقه‎مندان برای بازدید از نمایشگاه «آستان کتاب» می‎توانند به خیابان کارگر شمالی، بعد از چهارراه نصرت، کوچه شهید طاهری، پلاک 18 مراجعه کنند.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار این انتشارات و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنید؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار