مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از سرویس دهی رایگان ناوگان خط یک قطار شهری همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 21 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،قاسم طاهری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان خداجوی افزود: سرویس دهی قطار شهری  در روز جمعه دوم تیرماه مصادف با روز جهانی قدس از ساعت 6 صبح تا ساعت 14 رایگان می باشد. ضمنا سرویس دهی با یکساعت افزایش نسبت به روزهای تعطیل از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22 شب با سرفاصله زمانی 5  الی 6 دقيقه در ایام پیک صورت می پذیرد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی حضور خیل عظیم راهپیمایان  به منظور شرکت  در این حماسه عظیم و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا گرانقدر و همچنین اعلام انزجار از استکبار جهانی ، شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد برای جابه جایی آسان همراه با آرامش مسافرین این سامانه آمادگی کامل دارد. قاسم طاهری افزود: با توجه به ترافیک شدید خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی پیش بینی می شود مردم عزیز از  قطار شهری بمنظور تردد استفاده نمایند. هم چنین بمنظور رفاه حال مسافرین عزیز به اطلاع می رساند ورود ادوات حجیم ، پلاکارد، سیستم های صوتی و... به داخل ایستگاه ها و واگن های قطار شهری ممنوع می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار