آمارهای مرحله اول ارزیابی نتایج در استان خراسان رضوی نشان داد؛
آمارهای مرحله نخست ارزیابی نتایج مشارکت مردم در خراسان رضوی، از استقبال اتباع خارجی ساکنِ این استان در هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی خبر می‌دهند.
کد خبر: ۴۴۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 20 June 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، با جمع‌آوری نخستین اطلاعات دریافت شده از مرحله اول ارزیابی نتایج مشارکت در هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی؛ از مجموع ۱۸۴۳۰ نفر شرکت‌کننده در استان خراسان، ۱۲۸۸ نفر از اتباع خارجی بوده‌اند که میزانی معادل ۷ درصد از کل مشارکت در این استان اعلام‌شده است.
 
همچنین در رتبه‌بندی کتابخانه‌های عمومی استان خراسان نیز کتابخانه عمومی خواجه عبدالله انصاری مشهد که در منطقه گل شهر این شهرستان (کانون استقرار مهاجرین خارجی) قرار دارد، در مرحله اول، رتبه نخست را در بخش انفرادی جشنواره کسب کرده است.
 
گفتنی است پس از تمدید مهلت شرکت در این جشنواره از سوی دبیرخانه هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی؛ روز دهم تیرماه آخرین‌مهلت ارسال آثار در بخش مکتوب و بیستم تیرماه آخرین‌مهلت شرکت در بخش الکترونیک اعلام‌شده است.
 
هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با محوریت ۶ کتاب «امام رضا(ع) وزندگی»، «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی»، «بانوی ملکوت» (با موضوع حضرت معصومه(س) و «چلچراغ» (با موضوع حضرت احمد بن موسی(ع) در بخش جوان و بزرگ‌سال و کتاب «۱۰ قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها» در بخش کودک و کتاب «ماه غریب من» در بخش نوجوان از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار