پلیس آگاهی مشهد با دستگیری موبایل قاپ حرفه ای معروف به طوفان 150 سرقت را کشف کرد.
کد خبر: ۴۴۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 17 June 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش موبایل قاپی‌های سریالی توسط جوانی موتورسوار در محدوده شهرک غرب شهر مشهد تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پایگاه غرب پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مال باختگان و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار، سارق را که جوانی سابقه دار و معروف به طوفان است را شناسایی کردند.

سرهنگ رزمخواه عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را در انتهای بلوار الهیه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های علمی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۱۵۰ فقره موبایل قاپی در سطح شهر مشهد بویژه در محدوده شهرک غرب مشهد و فروش آن‌ها به یک تبعه خارجی به نام " عبدالرحمن " اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری مالخر و کشف ۲۰۰ دستگاه انواع تلفن همراه از مخفیگاهش بیان داشت: متهمان بنا به احکام صادره قضائی با صدور حکمی روانه دادسرا شدند.





منبع : ساعت 24
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار