کد خبر: ۴۳۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 12 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛فرماندار اردکان گفت: صنایع و خیرین این شهرستان یک میلیارد ریال به جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

هادی مقیمی در این آیین هدف اصلی برگزاری جشن گلریزان را فرهنگسازی دانست و افزود: استقبال خوب مردم و صنایع مختلف از این جشن، نشان ‌دهنده این است که فرهنگ از خود گذشتگی در بین اقشار مختلف به خوبی در حال نهادینه شدن است.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان، فرصتی مغتنمی است که مردم نیز در امور خیر و خداپسندانه، مشارکت فعال داشته باشند اشاره کرد: از این رو جشن گلریزان می‌تواند زمینه‌ ساز تحکیم بخش فرهنگ مشارکت را در جامعه فراهم کرده و در کمک به زندانیان نیازمند، مردم و خیرین می‌توانند پیشگام باشند.

فرماندار اردکان افزود: با ورود خیرین به عرصه حمایت از زندانیان مالی و جرایم غیر عمد، شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی نیز خواهیم بود .

معاون اداره کل زندان های استان یزد گفت: یکی از آیین های مهم این جشن کمک های مردمی می باشد که با کار خیر شان یک زندانی را آزاد می کنندو خانواده ای را شادمان می سازند.

محمد سلیمی فرد نیز با بیان اینکه در استان یزد ۲۵ میلیارد تومان برای ۱۶۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان یزد نیاز است که از این مبلغ ۲۷۸ میلیون تومان جمع آوری شده است افزود: در سال گذشته در قالب جشن های گلریزان ۱۲۰ نفر زندانی جرائم غیر عمد با تامین افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال از زندان آزاد شده اند.

وی گفت: هم اکنون ۱۶۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان هستند که برای آزادی آنها به بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم خیران همراهی و حمایت کنند.

این مسئول اشاره کرد: سال گذشته چهار نفر زندانی غیر عمد اردکانی به جرم بدهی مالی و مهریه نیاز به 3 میلیارد و 900 میلیون ریال داشتند که در جشن گلریزان بدهی شان نقد و زمینه آزادی، مهیا گردید.

سلیمی فرد گفت: امسال نیز چهار زندانی غیر عمد اردکانی نیاز به 50 میلیارد ریال دارند که 890 میلیون ریال آن از شاکیان رضایت گرفته شده است و امیدواریم زمینه آزادی آنها هم مهیا گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار