مدیرکل ورزش و جوانان سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از کسب 30 مدال رنگارنگ بین‌المللی با تلاش ورزشکاران این استان در سال جاری خبر داد و از مدال‌آوری «غزل سلطانی»، بانوی تکواندوکار سمنانی در مسابقات قهرمانی آسیا قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۳۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 11 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پیامی مدال‌آوری «غزل سلطانی»، بانوی تکواندوکار سمنانی را در مسابقات قهرمانی آسیا تبریک گفت.

فرزاد فتاحی کسب مقام قهرمانی غزل سلطانی، بانوی تکواندوکار سمنانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا را به وی و جامعه ورزش و جوانان استان سمنان و کشور تبریک گفت.

در متن پیام فتاحی آمده است: به لطف و عنایت حق‌تعالی امروز بار دیگر شاهد درخشش جوانان توانمند، قهرمانان غیور و ورزشکاران مؤمن ایران اسلامی در رقابتی مهم و معتبر در عرصه‌ای بزرگ چون مسابقات قهرمانی آسیا در رشته تکواندو هستیم که موجب اعتلا و افتخاری شیرین و دل‌نشین برای ملت و کشور شد.

وی تصریح کرده است: کسب مدال طلای مسابقات آسیایی توسط غزل سلطانی، بانوی شایسته و خوش‌آتیه سمنانی مایه بسی مباهات و خرسندی است و موجی از شادی و سرور را در جمع مردم شهر اخلاق سمنان به‌ویژه جامعه بانوان ورزشکار استان ایجاد کرد؛ بی‌شک استان سمنان و به خصوص جامعه ورزش از داشتن چنین ورزشکاران و جوانان برومندی به خود می‌بالد و بنده آن را نشانی از توکل، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته این استان می‌دانم و قطعاً در آینده‌ای نه‌چندان دور با توانایی‌های که از ورزشکاران استان سمنان سراغ دارم، مدال‌های باارزش‌تری در مسابقات المپیک و ... برای کشور و استان رقم خواهد خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: از طرف خود و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان سمنان این موفقیت ارزشمند را به وی، خانواده او و تمام ورزشکاران به‌خصوص مسؤولان هیأت تکواندو و جامعه تکواندوی استان سمنان تبریک عرض کرده و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران و به‌ویژه ورزشکاران سمنان را از خداوند متعال درخواست دارم.

فتاحی افزود: امیدوارم با توجه به حمایت‌های دولت و عزم ملی و انگیزه مضاعفی که بین بانوان ورزشکار دیده می‌شود، در دیگر رقابت‌ها و مسابقات مهم پیش رو نیز شاهد درخشش بیش‌ از پیش بانوان محجبه ورزشکار کشورمان به‌ویژه استان سمنان باشیم.

وی یادآاور شد: پس از کسب 30 مدال رنگارنگ بین‌المللی توسط ورزشکاران استان سمنان در سال جاری، این بار غزل سلطانی تکواندوکار شایسته سمنانی مدال طلای وزن منهای 47 کیلوگرم در دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا را برای کشورمان کسب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار