مدیرکل بازرسی گلستان:
مدیرکل بازرسی استان گلستان از کشف 20 درصد تخلف ها و اتفاقات در دستگاه ها خبر داد و گفت: حدود 87 درصد تخلف ها در حوزه های اجرایی واداری به دلیل آگاهی نداشتن از قوانین و مقررات است.
کد خبر: ۴۳۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 07 June 2017
مدیرکل بازرسی استان گلستان از کشف 20 درصد تخلف ها و اتفاقات در دستگاه ها خبر داد و گفت: حدود 87 درصد تخلف ها در حوزه های اجرایی واداری به دلیل آگاهی نداشتن از قوانین و مقررات است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی فتوحی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری گرگان اظهار داشت: نظارت بر عملکرد دستگاه های اداری و اجرایی استان در ارائه خدمات به مردم در سال 95 نسبت به مدت مشابه قبل 135 درصد افزایش یافته است.

وی؛ همچنین منابع مالی و نیروی انسانی را ابزار توسعه ساز کشور برشمرد و افزود: در بهره گیری درست از این منابع از گذشته دور تاکنون دچار مشکلاتی بوده و ما مدیران دستگاه ها متناسب با آنچه هزینه می شود چرخ توسعه را حرکت نداده ایم.

حجت الاسلام فتوحی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار دفت بیشتر از سوی مسئولان دستگاه های استان در انجام مناقصه ها شد و گفت: زمانی که مناقصه‌ها را نگاه می‌کنیم می‌بینیم چون دولت تعهداتی برای اتمام پروژه در تاریخ مشخص را در نظر گرفته است با برآوردهای عجیب و غریب پروژه‌ها مواجه می‌شویم.

وی گفت: به عنوان نمونه پروژه‌ای در سال 94 با 30 میلیارد ریال برآورد شده و سال گذشته با 90 میلیارد در حال انجام بوده که در این حوزه ها ما به ارتقاء سلامت اداری نیاز داریم.

مدیرکل بازرسی گلستان همچنین به انتخابات 29 اردیبهشت 96 و حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای اشاره کرد و گفت: آنچه می تواند قدردانی از حضور مردم را در پای صندوق ها را داشته باشد، کار و تلاش و ارتقای سلامت اداری و پاسخگویی به ارباب رجوع است.

* هشدار به مسئولان دستگاه ها برای مقابله با حمله سایبری 

مدیرکل بازرسی گلستان از مسئولان و کارکنان دستگاه های استان درخواست کرد که در برابر حمله های سایبری به هشدارهایی که داده می شود، توجه وعمل کنند.

وی افزود: ضرورت دارد اقدام های لازم را در مقابله با حمله های سایبری انجام داده تا سلامت اداری دچار خلل نشود.

فرماندار شهرستان گرگان نیز گفت که باید قدر حضور مردم در پای صندوق های رای و انداختن 41 میلیون رای به داخل صندوق ها در حمایت از نظام را بدانیم.

سید عباس حسینی افزود: از دولت دوازدهم نیز انتظارات می رود که جواب حضور باشکوه مردم را در پای صندوق های رای با عملکرد و کار پاسخ دهد.

*دعوت از مردم کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس 

فرماندار گرگان با بیان اینکه آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، از مردم روزه دار خواست که با حضور پرشور در راهپیمایی این روز ،حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

در این نشست مدیران دامپزشکی، جهادکشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط زیست گرگان گزارشی از عملکرد دستگاه های زیر مجموعه خود را ارائه دادند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار