نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم وزارت راه و شهرسازی به وظایف ذاتی خود بیش از پیش عمل کند.
کد خبر: ۴۳۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 03 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از سایت اخبار پدیده، رضا شیران خراسانی در ادامه بیان کرد: پیش از تنظیم نامه درخواست ابلاغ دستور برج و المان پدیده شاندیز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی این موضوع را از وزارت راه و شهرسازی پیگیری کرده بودند اما با توجه به گذشت مدت زمان قابل توجه و عدم ابلاغ دستور، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به این موضوع شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این نامه جمع قابل توجهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با گرایشات متفاوت نسبت به موضوع پدیده ابراز نگرانی کرده و خواستار ابلاغ دستور مد نظر از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری شده اند.
عضو مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سراسر پهنای جغرافیایی کشور با تنظیم نامه ای خطاب به وزارت راه و شهرسازی خواستار ابلاغ دستور برج و المان پدیده شاندیز شدند.
شیران خراسانی با اشاره به اینکه هم اکنون 36هزار خانواده در سراسر کشور با موضوع پدیده درگیرند، افزود: ابلاغ این مصوبه می تواند قدری از نگرانی سهامداران را از بین ببرد و راه را برای برون رفت از مشکلات فعلی پدیده مهیا کند.
وی در خصوص اهمیت این ابلاغیه خاطر نشان کرد: ابلاغ این مصوبه به طور قطع می تواند راه گشا باشد و پروژه بزرگ پدیده را به سمت نهایی شدن پیش راند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار