قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد :
قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری سه برنامه محوری و جنگ شبانه برای ایام ماه مبارک رمضان ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده‌های مشهدی پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۴۳۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 02 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، جعفر رییسیان زاده در حاشیه ویژه برنامه سفره های همدلی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان، بیان کرد: همزمان با ماه مهمانی خدا برنامه های شهری ویژه خانواده‌ها و فرزندان آنان در نقاط مختلف شهر مشهد پیش بینی شده است، که ویژه برنامه (بچه‌های رمضان) در بوستان کوهسنگی مشهد یکی از این جنگ های محوری است که هر شب بعد از افطار تا ساعت ۲۲ میزبان کودکان و نوجوانان مشهدی است.
وی افزود: در این جنگ شبانه برنامه‌های محوری همچون تئاتر، بازی‌های کودکانه با محوریت دینی برای کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.

رییسیان زاده اظهار کرد: جشنواره بشارت با هدف حمایت و جهت دهی به محافل قرآنی یکی دیگر از برنامه هایی است که برای شهروندان و زائران مشهدی پیش بینی ده است.

 قائم مقام  سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد یادآور شد: (راز روزبه) سومین برنامه محتوایی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد است که شخصیت سلمان فارسی را بررسی و ارزیابی می کند و ویژه خانواده های این خطه است، این برنامه هر شب بعد از افطار در سالن شهدای راه آهن خراسان در بلوار شهید کامیاب برگزار می شود.

 وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان به این جنگ شبانه می‌توانند از یکشنبه شب با حضور در محل اجرای برنامه هاو یا مراجعه به نزدیکترین فرهنگسرای محل زندگی‌شان و یا ارسال کلمه رمضان به سامانه ۱۰۰۰۱۰۸ بلیط‌های این جنگ شبانه را تهیه کنند.

 وی در پایان افزود:  ظرفیت برنامه سفره های همدلی بسیار ارزشمند و شایسته توجه است و می‌توان از آن به عنوان یک ظرفیت در سیمای ملی استفاده کرد، بی شک این برنامه با استفاده از دکور جذاب و ظرفیت معنوی شهر مشهد مخاطبان را به خود جذب می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار