فردا شب
مجری طرح ویژه برنامه افطار «سفره های همدلی» سیمای خراسان رضوی از حضور علیرضا خمسه بازیگر مطرح تلویزیون و سینما فرداشب به عنوان مجری مهمان این برنامه خبر داد.
کد خبر: ۴۳۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 31 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمود ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد با اشاره به اینکه جز سال گذشته، ویژه برنامه افطار «سفره های همدلی» در سه اخیر رتبه یک برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شبکه استانی خراسان رضوی را کسب کرده است، اظهار داشت: این برنامه امسال ویژگی‌های متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارد.

وی با اشاره به اینکه دکور این برنامه تغییرات بسیاری نسبت به گذشته داشته است، یادآور شد: دو موضوع روزه اولی‌ها و آزادسازی زندانیان نیز به عنوان محورهای مهم مورد توجه کارشناسان و مهمان این ویژه برنامه است.

مجری طرح ویژه برنامه افطار «سفره های همدلی» ادامه داد: در این برنامه، سامانه پیامکی با هدف ارتباط مستقیم با مخاطبین در نظر گرفته شده و روزانه بیش از 10 میلیون پیامک شامل نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنها از طریق این سامانه دریافت می‌شود.

ناصری با تأکید بر اینکه تلاش ما این است تا نظرات مخاطبین در برنامه لحاظ شود، اضافه کرد: در این برنامه، از افراد موفق در عرصه‌های مختلف دعوت می‌شود تا علاوه بر معرفی آنها به همشهریان، شیوه‌های موفقیت نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی از حضور علیرضا خمسه، بازیگر مطرح تلویزیون و سینما فرداشب به عنوان مجری مهمان این برنامه خبر داد و گفت: امشب نیز مهدی صباغ از هنرمندان مشهدی در سینما و تلویزیون به عنوان مجری مهمان در این برنامه حضور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار