کارشناس مذهبی ویژه برنامه سفره های همدلی :
یک کارشناس مذهبی گفت: در ویژه برنامه سفره های همدلی سیمای خراسان رضوی سعی بر این است تا در ارتباط با اهداف زندگی در سه بخش تحت عنوان اهداف عالی، دانی و آنی بحث کنیم.
کد خبر: ۴۳۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲ 28 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،حجت الاسلام والمسلمین قاسم سوری در بخشی از این برنامه با اشاره به اینکه بیان اهداف متعالی زندگی انسان، در ویژه برنامه سفره‌های همدلی از اولویت های این برنامه است، اظهار کرد: خوشبختانه امسال در این برنامه دلنشین موضوعاتی همسو با نیازهای خانواده ها مطرح می‌شود که یکی از این موضوعات بیان اهداف متعالی انسان و نمونه های تربیتی و مسائل خانوادگی است.

وی با بیان اینکه مخاطب اصلی برنامه ما خانواده‌ها هستند یادآوری کرد: سعی داریم مصادیقی را به کار ببریم که گره‌گشای کار و مشکلات این نهاد اجتماعی یعنی خانواده باشد.

این خطیب دینی همچنین افزود: خانواده به عنوان نخستین نهاد اجتماعی اگر فرزندی صالح از خداوند طلب می کند یا اعضای آن از خداوند متعال آرزوی سعادت و خوشبختی دارند باید در مرحله اول برای تک تک اهداف و آرمان‌های خود هدف‌گذاری کرده باشند.
 
بیان شیوه های تربیتی، خانوادگی و اهداف متعالی انسانی با زبان اسلام در سفره‌های همدلی / فرزند صالح نتیجه زندگی هدفمند است 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار