در ساعات ابتدایی ماه مبارک رمضان صورت گرفت:
رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی خبر داد: از ساعات ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از 5 هزار تماس تلفنی با سامانه 32020 گرفته شده که توسط کارشناسان پاسخگویی به سوالات شرعی پاسخ آنها داده شده است.
کد خبر: ۴۳۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 27 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسنزاده با اعلام این خبر گفت: هر سال در ابتدای ماه مبارک رمضان، مخاطبان زیادی از سراسر کشور و خارج از کشور، با سامانه تلفنی 32020 تماس میگیرند تا سوالات شرعی خود  را بپرسند.
وی ادامه داد: در اولین روز ماه مبارک رمضان سال جاری در کمتر از 12 ساعت بیش پنج هزار تماس تلفنی با سامانه 32020  گرفته شده است که کارشناسان این اداره پاسخ یکایک سوالات را داده اند.
 رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به پاسخگویی پیامکی اظهار کرد: افزون بر تماس های تلفنی بیش از 1200 مخاطب نیز سوالات خود را به شماره 30002020 پیامک کردهاند تا پاسخ خود را از طریق پیامک دریافت کنند.
وی افزود: با توجه به ترافیک تماس ها و پیامک ها، سعی شده تا کارشناسان بیشتری به کار گرفته شوند تا مخاطبان به پاسخ سوالات خود زودتر دستیابند.
حجت الاسلام حسنزاده اشاره کرد: پیش بینی میشود در 24 ساعت اولیه ماه مبارک رمضان از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی به بیش از 12 هزار تماس تلفنی و 2500 پیامک پاسخ داده شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کاربران فضای مجازی نیز برای پرسیدن سوالات شرعی خود 
می توانند از طریق سایت ep.aqr.ir  مراجعه نمایند. 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار