رئیس پلیس فتا خراسان رضوی:
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی از دستگیری عامل انتشار تصاویر محرمانه معلم و خانواده‌اش در کاشمر خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 23 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،سرهنگ جواد جهانشیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: با تلاش پلیس فتا شهرستان کاشمر عامل انتشار تصاویر محرمانه یک معلم و خانواده وى در فضاى سایبرى شناسایى و دستگیر شد.
وی افزود: فردى با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان کاشمر مراجعه و اعلام کرد فردى ناشناس در فضاى سایبرى اقدام به انتشار تصاویر شخصى و محرمانه از همسر و خانواده‌ام کرده است که این امر موجب هتک حرمت و خلل در روند زندگى‌ام به ویژه در میان همکارانم شده‌ است.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با بیان اینکه متهم این پرونده در کوتاه‌ـرین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: با توجه به مستندات شاکى، بررسى‌هاى فنى و پلیسى آغاز که به لحاظ اهمیت موضوع و جلوگیرى از ایراد لطمه روحى و روانى بیشتر به شاکى وخانواده وی، مراتب شناسایى و دستگیرى متهم با جدیت کامل در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات فنى واطلاعات متهم شناسایى شد و پس از هماهنگى‌هاى قضایى به مکان پلیس فتا شهرستان منتقل شد.
جهانشیری تصریح کرد: متهم این پرونده پسر بچه ۱۵ ساله و دانش‌آموز خود شاکى بود و وی پس از رویارویى با ادله غیر قابل انکار جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد.
وی تأکید کرد: متهم نوجوان در اعتراف خود اعلام کرد طى آشنایى قبلى‌ای که خاله‌ام با خانواده همسر شاکى داشته جز فالوورهاى همسر معلمم بوده و توانایى دست‌یابى به تصاویر همسر وى را داشت و پس از مشاجره‌اى که بین یکى از دوستانم با معلممان (شاکی) رخ داد تصمیم گرفتم به نوعى از وى انتقام بگیرم و بدین جهت با فریب خاله‌ام عکس‌‌ها را از گوشى وى برداشته و در شبکه‌هاى اجتماعى با عناوین زشت و ناروایى پخش کردم.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: متهم این پرونده تحویل مراجع قضایی شد تا ادامه روند رسیدگی به این پرونده توسط دستگاه قضایی پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار