کد خبر: ۴۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 02 June 2015

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از جلسه اکران و نقد و بررسی فیلم کوتاه « May Fly » در سینما 29 بهمن تبریز خبر داد.

به گزارش  خبرنگار تابناک و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، جواد کریم نژاد با بیان این خبر اعلام داشت: جلسه اکران و نقد و بررسی فیلم داستانی « May Fly » سه شنبه 19 خرداد ماه سال جاری از ساعت 18 در سالن شماره 2 سینما 29 بهمن تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فیلم « May Fly » به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و به کارگردانی «حسین شایقی» ساخته شده و با حضور محمد محمودی و اکبر شریعت، از کارشناسان منتقد در قالب برنامه كلاكت مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: داستان می فلای مربوط به حشره‌ای است که تنها از یک زندگی یک روزه برخوردار است و با غروب آفتاب به دست مرگ سپرده می‌شود؛ در واقع داستان در حالتی سورئال و با نمادها و نشانه‌های خاص رو به رو است که البته به جز پویانمایی بخشی از فیلم با حضور شخصیت‌های انسانی اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: جلسه نقد و بررسی فیلم داستانی « می فلای » با حضور اساتید، فعالان سینمایی استان و کارشناسان این عرصه برگزار خواهد شد و حضور برای علاقمندان آزاد می باشد.

گفتنی است،My fly  تا کنون در جشنواره های مختلف مقام های بهترین کارگردان تجربی و بهترین فیلم تجربی را کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :