نماینده مردم ورامین معتقد است؛ مسئولی که یک نفر باید مراقب قرص خوردن آن باشد در حوزه اجرا کارایی ندارد.
کد خبر: ۴۲۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 23 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولی که یک نفر باید مراقب قرص خوردن آن باشد در حوزه اجرایی کارایی ندارد
سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر توجه دولت دوازدهم به امر جوانگرایی در فعالیت‌‌های خود، گفت: واقعیت این است که دولت یازدهم، دولت مسنی بود و میانگین سن وزرا و اغلب مدیران آن به 65 الی 70 سال می‌رسید.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کشور در حوزه اجرا، نیازمند جوانگرایی است افزود: اگرچه افرادی با سن بالا و تجربه کافی در مجامع مشورتی کارایی بالایی دارند اما ما در حوزه اجرا نیاز به نیروهای جوان و تازه نفس داریم چرا که بیش از 60 درصد جمعیت کشور زیر 30 سال هستند و ما یک کشور جوان محسوب می‌شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جوانان مستعد و نخبه در کشور حضور دارند، بیان داشت: بنابراین ضرورت دارد تا دولت دوازدهم خانه‌تکانی کرده و جوان‌گرایی جدی ای را در کابینه انجام دهد.

این نماینده مردم ورامین در پایان تاکید کرد: معتقدم این امر طبیعی است که در حوزه اجرا مسئولی که انرژی لازم را ندارد و فردی باید استخدام شود و مواظب قرص‌های این مسئول باشد؛ قطعا در حوزه اجرا کارآمدی نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار