اما و اگر های ریاست در شورای شهر پنجم
با گذر از انتخابات 96 تصور بر این بود که جو سیاسی حاکم بر کلان شهرمشهد آرام شود ؛ اما در کمال تعجب، خبری رور پیش در رسانه های مختلف پراکنده شد.
کد خبر: ۴۲۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 22 May 2017
















به گزارش تابناک رضوی؛ با گذر از انتخابات 96 تصور بر این بود که جو سیاسی حاکم بر کلان شهرمشهد آرام شود ؛ اما در کمال تعجب، خبری رور پیش در رسانه های مختلف پراکنده شد. خبری مبنی بر اینکه صندلی های شورای پنجم مشهد از آن اصلاح طلبان است. اتفاقی که تا کنون در مشهد بی سابقه بوده. اتحاد اصلاح طلبان و چند لیستی بودن اصولگرایان از عمده دلایل این رخداد است. 

از آسیب های شورای شهر یکدست که بگذریم، بحث ریاست شورای پنجم مورد سوال است. تا کنون قاعده ی خاصی برای گرفتن کرسی ریاست در میان نبوده است و بنا به اجماع اعضای شورا، ریاست به فرد با سابقه و یا فردی که بیشترین آرا را داشته سپرده می شود. فردی که به مدت چهار سال زیر ذره بین خواهد بود. با توجه به اینکه لیست اصلاح طلبان مورد اقبال قرار گرفته است؛ پیش بینی می شود دو گزینه برای ریاست مورد بحث و بررسی خواهد بود. فردی که بیشترین اقبال را داشته و یا فردی که سر لیست اصلاح طلبان مشهد بوده است؟ 

امیر شهلا و محمدرضا حیدری دو تن از افراد راه یافته به شورای پنجم هستند که پیش بینی می شود برای ریاست بیشترین اقبال را دارند. امیر شهلا،  فردی رسانه ای می باشد که در تمام سفرهای رئیس جمهور همراه او بوده است و در حال حاضر چهره ای ملی پیدا کرده اما از سوی دیگر محمد رضا حیدری رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان است. در این میان چنان چه اصلاح طلبان قصد داشته باشند تشکیلاتی رفتار کنند به گزینه ای روی می آورند که سر لیست خود قرار داده اند و چنان چه بخواهند میزان اقبال عموم را در نظر بگیرند به گزینه ی جوان تر روی می آورند. حال باید منتظر ماند و دید که اصلاح طلبان نیز رفتار سیاسی در شورا سر مشق خود قرار می دهند و یا آن که به گزینه ی دیگر بسنده می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار