مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود موج بارشی جدید در ساعتهای آینده خبر داد و گفت: موجب بارشی عصر امروز وارد کشور خواهد شد و بخشهایی از شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز را در بر می‌گیرد.
کد خبر: ۴۲۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 19 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از خبرگزاری پویا، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی سه روزآینده، به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر واوایل شب، درمناطقی ازشرق و جنوب شرق کشور به‌خصوص استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد شاهد افزایش ابر، رگبارباران، گاهی رعد و برق و وزش باد موقتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز عصر با گذرموج تراز میانی درمناطقی از شمال غرب کشور مواجه خواهیم شد، گفت: این موج باعث  افزایش ابر، رگبارپراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شمال غرب، غرب و بخشهایی از مرکز کشور خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این موج بارشی روزهای شنبه و یکشنبه درشمال غرب،غرب و به‌تدریج دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی فعال خواهد بود و موجب ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد شد.

به گفته وظیفه، از بعداز ظهر روز جمعه تا اواسط وقت روز شنبه در استانهای ساحلی دریای خزر دمای هوا بین دو تا 6 درجه افزایش می‌یابد که در برخی نقاط سواحل غربی خزر واردبیل با وزش باد جنوبی شدید همراه خواهد بود.

وی با اشاره به ورود گرد و غبار به برخی نواحی کشور اظهار کرد: روز شنبه در شهرهای مرزی غرب و جنوب غرب کشور پدیده گرد و غبار پیش‌بینی خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی شهرکرد با یک درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 43 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و گفت:‌دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به 33 درجه بالای صفر می‌رسد و امشبو فردا شاهد بارشهای پراکنده باران خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار