همزمان با 29 اردیبهشت؛
همزمان با 29 اردیبهشت مردم فهیم و انقلابی شیعه و اهل سنت تربت جام همچون دیگرهموطنان از نخستین ساعات اولیه جمعه با حضور گسترده و پرشور خود در شعب اخذ رای در محیط امن و فضایی آرام رای خود را به صندوق ها ریخته و یکبار دیگر، عزت و قدرت خود را در مردم سالاری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۲۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 19 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان تربت جام در گفت و گو با خبرنگار ما اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور پرشور مردم شیعه و اهل سنت در پای صندوق های رای نشان از علاقه مندی آنان به نظام جمهوری اسلامی و استقبال مردم در این شهرستان پرشور و رضایت بخش است.
 
شرکت گسترده مردم شیعه و اهل سنت تربت جام در حماسه بزرگ مردم سالاری اسلامی 
 
علی رستمی با اشاره به روی کار آمدن دولت آینده گفت: دولتی که با رای مردم روی کار می آید می تواند به صورت عملیاتی تر و کاربردی تر وارد میدان شوند چون پشتوانه قوی مردم را به دنبال دارد.
امام جمعه شهرستان تربت جام گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باعث تقویت جمهوریت نظام شده و یکی از بزرگترین معروفات عالم تشکیل حکومت اسلامی است که اسلامیت آن با ولی فقیه تضمین می شود.
حجت الاسلام جواد طاهری افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای تاثیرگذارو کار خیر است و همه کسانی که نظام اسلامی را دوست دارند به صحنه آمدند و برگزاری انتخابات یک انقلاب و جشن بزرگ است.
وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باعث یاس و ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان انقلاب است و هر رای دیوار محکمی برای استحکام، تقویت و بلند سربلندی نظام  مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه اهل سنت تربت جام با تقدیر و تشکر از حضور پرشورمردم در پای صندوق های رای گفت: قشرهای مختلف شیعه و اهل سنت با مشارکت گسترده خود در پای صندوق های رای اعتماد و علاقه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.
مولوی شرف الدین جامی الاحمدی افزود: هر رای باعث آبرو، استقلال، عظمت، هویت ملی و نشانه قدرت و شوکت جمهوری اسلامی و تیری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: برنده انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار