معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی:
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های 23 شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت رقیه(س) در سه نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷ 19 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های 23 شعبان سالروز ولادت فرخنده بنت الحسین(ع) حضرت رقیه(س)، در سه نوبت در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم‌های شب و شام میلاد حضرت رقیه(س) در روزهای جمعه و شنبه بیست‌ونهم و سی‌ام اردیبهشت ماه از ساعت 20:30 تا 22:30 صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدي به ایراد سخن می‌پردازد و سپس مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) احمد واعظی، کاظم ذوقیان، امیر عارف و جعفر ملائکه به مولودی خوانی و مدیحه سرایی می‌پردازد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: مراسم جشن روز میلاد حضرت رقیه از ساعت 10:30 تا 12:30 روز شنبه سی‌ام اردیبهشت ماه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام مرتضی دهشت سخنرانی می‌کند و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار و هادی الهی به مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازد.
حسینی گفت: شرکت در این مراسمات ویژه عموم زائران و مجاوران امام رضا(ع) بوده و حاضران ضمن تبریک این عید فرخنده به محضر مبارک و نورانی ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از برنامه‌های تدارک دیده شده بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار