مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از مجموع عوامل اجرایی و نظارتی دو انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه در خراسان رضوی ۶۷ درصد از آن‌ها از جامعه فرهنگیان هستند.
کد خبر: ۴۲۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸ 19 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،علیرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در انتخابات‌های دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان رضوی که همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود بیش از نیمی از جامعه فرهنگیان خراسان رضوی جزو عوامل اجرایی و نظارتی این دو انتخابات هستند.
وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات‌ها معلمان هستند، افزود: از مجموع عوامل اجرایی و نظارتی این دو انتخابات ۶۷ درصد از آن‌ها از جامعه فرهنگیان خراسان رضوی هستند و به‌طور میانگین در هر شعبه اخذ رأی ۱۰ فرهنگی حاضر هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از مکان‌های برگزاری انتخابات‌ها مدارس هستند، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰۰ شعبه ثابت اخذ رأی انتخابات‌های روز جمعه ۲۹ اردیبهشت در خراسان رضوی در مدارس این استان مستقر است که شامل بیش از ۵۰ درصد کلیه شعب انتخاباتی خراسان رضوی در این دو انتخابات بوده است.
کاظمی تصریح کرد: همیشه اولین‌ها در هر رویدادی مورد توجه هستند و یکی از این گروه‌ها رأی اولی‌ها هستند و در این رابطه ۳۵ هزار دانش‌آموز خراسان رضوی که متولدین ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۷۸ به قبل هستند می‌توانند برای نخستین بار پای صندوق‌های اخذ رأی بیایند و همگام با سایر آحاد مردم با رأی خود در تصمیم‌گیری‌های آینده این کشور سهیم باشند.
وی تأکید کرد: از مجموع مدارس، فرهنگیان و دانش‌آموزان مشارکت‌کننده در امر برگزاری و شرکت در انتخابات نزدیک به ۶۰ درصد از آن‌ها در مشهد و مابقی در شهرستان‌های خراسان رضوی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار