دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: هزار و 440 نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تاکنون از حضور در این رقابت انصراف داده اند.
کد خبر: ۴۲۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ 18 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید مسعود محولاتی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد افراد انصراف داده هزار و 14 نفر نامزد عضویت در شوراهای روستایی و 426 نفر نامزد شوراهای شهری بودند.
وی ادامه داد: در مجموع 17 هزار و 489 نامزد تایید صلاحیت شده در عرصه رقابت انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان رضوی حضور دارند. از این تعداد 14 هزار و 663 نفر برای کسب کرسیهای شوراهای روستایی و دو هزار و 819 نفر برای شوراهای شهری رقابت می کنند.
دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: همچنین کل افراد رد صلاحیت شده از سوی هیاتهای اجرایی و نظارت در سطح استان طی این دوره 566 نفر بود.
وی افزود: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع 19 هزار و 583 داوطلب در خراسان رضوی ثبت نام کردند که از این تعداد سه هزار و 419 نفر برای شوراهای شهر و 16 هزار و 164 نفر برای شوراهای روستای داوطلب شده بودند. 
محولاتی ادامه داد: از مجموع 73 شهر استان، 64 شهر دارای پنج نفر عضو شورا، شش شهر دارای هفت نفر عضو، دو شهر دارای سه نفر عضو و شورای شهر دارای 15 عضو هستند. 
وی گفت: در حوزه روستایی نیز از دو هزار و 572 روستا 268 مورد دارای پنج عضو شورا و دو هزار و 304 شورای روستایی نیز دارای سه عضو خواهند بود. 
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار