جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف دو قطعه شمش طلا خبر داد و گفت: شمش های طلا از قاچاقچیان شهرستان های مرزی در غرب کشور جهت ورود به بازار طلای کرمانشاه خریداری شده است.
کد خبر: ۴۲۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 18 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،سرهنگ "علیرضا مرزبانی" عنوان کرد: اکیپ یگان فوریت های پلیسی 110 روز گذشته حین گشت زنی در حوالی میدان حافظ به یک دستگاه خودروی تیبا که با سرعت بالایی در حال عبور از ماموران بود، برخورد کرد. 

وی افزود: ماموران به خودروی موردنظر مظنون شده و دستور ایست دادند اما راننده خاطی بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت به مسیر خود ادامه داد، لذا پس از مدتی تعقیب و گریز با شگرد های خاص پلیسی خودرو متوقف شد. 

این مقام انتظامی در تکمیل خبر گفت: در بازرسی از خودرو دو قطعه شمش طلا که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود،  کشف و خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: برابر اظهارات فرد دستگیر شده، شمش های طلا از قاچاقچیان شهرستان های مرزی در غرب کشور جهت ورود به بازار طلای کرمانشاه خریداری شده است.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی و تحویل کالای مکشوفه به اداره کالای قاچاق استان افزود: همسو با فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تمام کسانی که با قاچاق کالا و ارز موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می شوند با قدرت تمام برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار