رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه اتمام مناسبت‌های خاص دلیلی بر کاهش تقاضا در بازار طلا و سکه بوده، گفت: قیمت انواع قطعات کوچک سکه با توجه به کاهش تقاضا در بازار باتوجه به نزدیک‌ شدن به ماه مبارک رمضان روند نزولی به خود گرفته است. ب
کد خبر: ۴۲۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 18 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری میزان قیمت جهانی طلا در دو هفته اخیر با نوسان کمتری نسبت به هفته های دیگر روبرو بوده و این عامل بر بازار داخلی نیز تاثیرگذار بوده است.

در این میان بازار داخلی طلا و سکه تحت تاثیر عرضه و تقاضا قیمت‌گذاری می‌شود، باتوجه به اتمام مناسبت‌های خاص و پیش‌رو بودن ماه مبارک رمضان با تقاضای کمتری روبرو شده است.

در همین راستا محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با وضعیت بازار طلا در سطح جهانی و همچنین بازار داخلی گفت: در هفته جاری قیمت طلا در بازارهای جهانی مانند هفته قبل با نوسان شدیدی روبرو نبوده و تقریبا با ثبات همراه بوده است.

وی افزود: قیمت طلای جهانی در دو سه روز اخیر باتوجه به تحولات سیاسی در جهان با تغییر حدود 5 دلاری روبرو بود که این روند بر بازار داخلی طلا و سکه تاثیرگذار بود که باعث افزایش 7 هزار تومانی قیمت سکه شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به کاهش قیمت قطعه‌های کوچک سکه در بازار خاطرنشان کرد: قطعات کوچک سکه در چند هفته اخیر باتوجه به تقاضای بالا در مناسبت‌های خاص تا حدی افزایش قیمت داشت و در هفته جاری با اتمام مناست‌ها و نزدیکی به ماه مبارک رمضان با کاهش تقاضا تا حد زیادی کاهش قیمت داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار