سرمربي پرسپوليس گفت: متاسفانه روز سه شنبه آينده صحنه غم‌انگيزي را در ورزشگاه آزادي شاهد خواهيم بود.
کد خبر: ۴۲۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 18 May 2017
تابناک رضوی به نقل از تسمیم: برانکو ايوانکوويچ در مورد محروميت هواداران پرسپوليس از تماشاي ديدار اين تيم مقابل لخويا بر اساس حکم AFC اظهار داشت: از شنيدن اين خبر واقعا تاسف خوردم. واقعا خبر اندوهناکي است و بازي کردن در ورزشگاه خالي از تماشاگر صحنه غم‌انگيزي را براي همه رقم خواهد زد.
وي افزود: بازي در چنين شرايطي امکان و اجراي هر گونه اقدام از پيش تعيين‌ شده‌اي را به حداقل مي‌رساند. همگان واقفند که در ورزشي و علي‌الخصوص فوتبال تماشاگر چه نقش اساسي را بر عهده دارد و احساسات آنها بر جذابيت بازي چقدر تاثير گذار است.
برانکو در ادامه با بيان اينکه دليل صدور حکم محروميت تماشاگران تيمش را نمي‌داند، يادآور شد: واقعا نمي‌دانم چرا بايد هواداران ما را محروم کنند در حالي که آنها در دو سال اخير در هيچ يک از ورزشگاه‌هاي ايران رفتار غير ورزشي نداشته‌اند و مستحق چنين حکمي نبودند. آن هم در يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي پرسپوليس که براي قرار گرفتن در 8 تيم نهايي ليگ قهرمانان آسيا رقابت مي‌کند.
سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: در مقابل اين حکم صادره ابراز شگفتي و تاکيد مي‌کنم که هواداران پرسپوليس مستحق چنين حکمي نبودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار