وزیر کشور:
وزیر کشور در خصوص تخلف ستاد رئیسی گفت: استاندار خراسان رضوی در تماسی تلفنی این مطلب را به آنها اعلام کرده ه که قانع نشده اند محل را تعییر دهند که این خلاف مصوبات است و اگر عوارضی داشته باشد باید برگزار کنندگان پاسخگو باشند.
کد خبر: ۴۲۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 17 May 2017
تابناک رضوی به نقل از ناطقان: وزیر کشور در نشست خبری امروزش در واکنش به تخلف ستاد ابراهیم رئیسی برای فراخوان برگزاری میتینگ انتخاباتی در فضای خیابانی گفت: طبق قانون میتینگ ها و کارناوال های خیابانی ممنوع است، شورای امنیت و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مصوب کردند تجمع در فضای باز که در مسیر تردد مردم باشد، ممنوع است.

وی ادامه داد: تاکنون همه ستادها به این موضوع توجه کردند اما امروز در استان خراسان رضوی قرار است تجمعی در میدان شهدا برگزار شود که استاندار در دو جلسه شورای تامین استان رسما اعلام کرده این اقدام خلاف است.

وی یادآور شد: استاندار خراسان رضوی در تماسی تلفنی این مطلب را به آنها اعلام کرده ه که قانع نشده اند محل را تعییر دهند که این خلاف مصوبات است و اگر عوارضی داشته باشد باید برگزار کنندگان پاسخگو باشند.

وزیر کشور گفت: امیدواریم به قانون تمکین کنند و با رعایت مقررات و قوانین فعالیت کنند.

به گزارش ناطقان؛ با این وجود ستاد حجت الاسلام رئیسی همچنان حاضر به پذیرش قانون نیست و ستاد وی با ادبیاتی تهدیدی اعلام کرده است: رئیسی در سفر مشهد خواهد گفت آنچه را که در مناظرات و همایشها نگفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار