شاگرد علي دايي در نفت تهران براي پيوستن به پرسپوليس به برانکو پيشنهاد شده و قرار است سرمربي کروات در خصوص جذب اين بازيکن نظر نهايي را اعلام کند
کد خبر: ۴۲۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 17 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از جام نیوز، با منتفي شدن حضور فرشيد باقري در پرسپوليس و با وجود احتمال بازگشت احمد نوراللهي پرسپوليس بشدت دنبال يک هافبک دفاعي مي‌گردد و فعلا گزينه‌اي که در اين پست به صورت جدي مطرح شده کسي نيست جز رضا اسدي بازيکن 22 ساله نفت تهران. 
اين بازيکن براي پيوستن به پرسپوليس به برانکو پيشنهاد شده و قرار است سرمربي کروات در خصوص جذب اين بازيکن نظر نهايي را اعلام کند. اسدي در پست هافبک دفاعي بازي مي‌کند و با وجود اينکه يک فصل ديگر با نفت تهران قرارداد دارد اما اگر به پرسپوليس بپيوندد جزو سهميه زير ۲۳ سال محسوب خواهد شد. اين البته در حالي است که باشگاه پرسپوليس بنا به درخواست وزارت ورزش و جوانان تا اطلاع ثانوي فعاليتي در نقل و انتقالات نخواهد داشت.
اسدي فصل قبل در 23 بازي براي تيمش به ميدان رفت و سه گل هم زد که براي هافبک دفاعي آمار خوبي است. اين بازيکن در کل رقابت‌هاي ليگ هم فقط سه کارت زرد گرفت که با توجه به پستش آمار خوبي به حساب مي‌آيد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار