در پی برگزاری میتینگ های انتخاباتی دو کاندیدا در مشهد؛
بر اساس نظرسنجی ها و پیش بینی های انجام شده تا امروز شرایط آقای روحانی و جناب آقای رئیسی شرایط برابری است. و بعد از برگزاری میتینگ ها نهایی این دو کاندیدا در مشهد شرایط مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 17 May 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ امیر اقتناعی، نائب رییس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی در مصاحبه با تابناک با اشاره به رقابت نزدیک به هم کاندیدای ریاست جمهوری در مشهد، عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی ها و پیش بینی های انجام شده تا امروز شرایط آقای روحانی و جناب آقای رئیسی شرایط برابری است. و بعد از  برگزاری میتینگ های نهایی این دو کاندیدا در مشهد شرایط مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر انتخابات شورای شهر در مشهد تحت تاثیر تنور گرم انتخابات ریاست جمهوری است و امیدواریم در این روزهای باقی مانده انتخابات، فضای انتخابات شورای شهر از در سایه بودن خارج شود.

اقتناعی با اشاره به انتخابات شورای شهر در مشهد گفت:  رقابت اصلی انتخابات شورای شهر در مشهد میان دو لیست جبهه پایداری که تحت عنوان هوالمطلوب و لیست اصلاح طلبان است .

وی اذعان کرد: این دو قطبی از قبل هم در مشهد بوده است و  در حال حاضر نیز وجود دارد. لیست های دیگر و افراد مستقل آنچنان سبد رایی ندارند. لیست های دیگر ممکن است یکسری آرا را پراکنده می کنند اما در نهایت  باید خروجی اصلی شورای شهر را از درون یکی از این دو لیست شاهد باشیم.

نائب رییس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی با تاکید بر برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر افزود: برگزاری انتخابات همزمان، هم فرصت و هم تهدید است. 

وی ادامه داد: نکته قابل توجه آن است که چگونه از این فرصت استفاده کنیم. نباید اجازه دهیم این فرصت به تهدید تبدیل شود. در سطح کلان،  برگزاری دو انتخابات با هم یک تصمیم منطقی است و تفکیک آنها در عمل هزینه بر و بسیار سخت است. 

اقتناعی در پایان گفت: لیست شورای شهر در کلان شهرها سیاسی است و کسانی که لیست ها را می بندند نباید اجازه ندهند دوز سیاسی افراد د ر لیست بالا برود بلکه باید متخصصین نیز حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار