بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون وسینما با بیان ناگفته‌هایی از روزهای بیماری خود ، گفت: حضور در رادیو به من انرژی و سلامتی می‌دهد.
کد خبر: ۴۲۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 17 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از سرویس فرهنگی جام نیـوز، صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما گفت: مدتی بیمار بودم واستخوان‌هایم درد می‌کردند و در واقع این درد شدید از ناحیه کتف به سایر نقاط بدنم منتقل شده بود.
 
وی ادامه داد: مشکل مفصلی در کتفم از زمان سریال " امیروغول چراغ جادو" اثر امیر حسین قهرایی ایجاد شد.
 
کیانفر توضیح داد: درآن فیلم مرا به عنوان یک مجرم به درختی بستند و حدود 4 ساعت به درخت بسته شده بودم والان نتیجه این اتفاق را می‌بینم که تاندون‌ها در ناحیه کتف مشکل پیدا کرده است.
 
وی یادآور شد: سر مشکل استخوان‌‌ها به پزشک مراجعه کردم و خدا را شکر این دکتر به من کمک کرد که با لطف پروردگار هم اکنون حال خوبی دارم و مشغول فعالیت هستم.
 
 بازیگر سریال پرمخاطب "پهلوانان نمی‌میرند" تصریح کرد: این اتفاق مربوط به سال 79 بود که به یاد دارم از نظر مالی هیچ چیزی به هیچ فردی داده نشد البته این بخش از موضوع برای من چندان اهمیتی ندارد.
 
وی اظهار کرد: وقتی سر کار می‌روم، حال بسیار خوبی دارم و باورم نمی‌شود که بیمار بودم.
 
افکارکیانفر همچنین افزود: هم اکنون بعد از ظهرها به رادیو می‌روم وسر کار محمدعمرانی هستم. این فعالیت در شبکه رادیویی نمایش انجام می‌شود که 24 ساعته است وهمیشه نمایش پخش می‌کند.
 
وی درادامه صحبت‌های خود گفت: خدا را شکر رادیو مرا فراموش نکرده وبرای نمایش‌ها همیشه ازمن دعوت به عمل می‌آورد و این موضوع باعث خوشحالی من است.
 
این بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما تصریح  کرد: به عنوان نمونه بخشی از این هفته را با محمدعمرانی کار کرده‌ام و از سه شنبه به بعد با آقای پیشگر به فعالیت می‌پردازم و حضوردر محیط کار به من انرژی وسلامتی قابل ملاحظه‌ای می‌دهد.
 
وی خاطر نشان کرد: من همان صدیقه کیانفری هستم که در مجموعه "پهلوانان نمی‌میرند" به ایفای نقش پرداختم و هیچ تفاوتی با آن زمان ندارم تنها کمی سنم افزایش پیدا کرده اما نمی‌دانم که چرا برای حضور در آثار نمایشی از من دعوتی نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار