دبیر «جمنا» خراسان رضوی:
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب خراسان رضوی گفت: لیست منتشرشده منتسب به جبهه مردمی نیروهای انقلاب باری شورای اسلامی مشهد جعلی است.
کد خبر: ۴۲۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 17 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمود عامری فرد  با اشاره به انتشار لیستی تحت عنوان «لیست جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای شورای شهر مشهد»، اظهار کرد: لیستی که تحت عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب منتشرشده جعل است.

وی ادامه داد: افرادی برخلاف سیاست‌های ابلاغی این جبهه که مقررشده در انتخابات شورای شهر و روستا در هیچ‌یک از نقاط کشور ورود نشود، با ارتباطی که با برخی جراید گرفتند، آگهی تبلیغاتی و لیستی با عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب منتشر کردند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب خراسان رضوی با تأکید بر این‌که لیست منتشرشده جعلی است و این هیچ‌گونه قصد و نیتی برای ورود به انتخابات شورا ندارد، خاطرنشان کرد: باکسانی که سبب مشوش شدند اذهان مردم مشهد شدند برخورد شده و پیگرد قانونی انجام خواهد شد.

وی افزود: محمد سهیلی، حجت‌الاسلام حسن منصوریان و ایمان فرهمندی، سه نفری هستند که اسمشان در لیست ذکر شده و اعلام برائت کردند، و متن اعتراضیه خود را در فضای حقیقی و مجازی نیز منتشر کرده‌اند.

عامری فرد با بیان اینکه باید از نام و عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب است دفاع کرد، گفت: مکاتباتی با نشریات انجام‌شده که آگهی آنان را چاپ نکنند و از فرمانداری و ارشاد نیز درخواست کردیم پیگیری قانونی در این خصوص را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار