کاندید انتخابات شورای شهر مشهد:
کاندیدای انتخابات شورای شهر مشهد گفت: برای نظارت بر حسن اجرای قوانین وارد عرصه انتخابات شورای شهر شدم.
کد خبر: ۴۲۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 16 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،ابوالفضل سلطانی در نشست خبری صبح امروز افزود: هدف از حضورم در این عرصه، رفع نواقص موجود در برخی مصوبات شورا ست.
 وی گفت: نظارت‌های مختلفی را در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف به‌ویژه موارد حقوقی حوزه شهری خواهم داشت و مطابق با قانون از اختیارات عمل نظارتی استفاده می کنم.
سلطانی خاطرنشان کرد: در بحث جرایم حاشیه شهر اشکالاتی وجود دارد که زیبنده شهر مقدس مشهد نیست.
کاندید انتخابات شورای شهر مشهد گفت: باید برای جوانان به‌ویژه جوانان حاشیه شهر اشتغال ایجاد کرد و نیازی هم به سرمایه بالا نیست و تنها یک مدیریت و برنامه‌ریزی درست می‌خواهد.
وی با بیان اینکه اگر قوانین اجرا شود ، به وضعیت مطلوب می‌رسیم، خاطر نشان کرد: موارد قانونی درست است و اگر به‌درستی اجرا شود شاهد نتایج مطلوبی در تمامی بخش‌ها از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حقوقی، زیست‌محیطی و غیره خواهیم بود و با متخلفان بخش‌های مختلف باید طبق قانون اعمال قانون شوند.

درحاشیه :

کاندیدای شورای شهر مشهد گفت:من شعاری نیستم و هیچ شعاری هم در صحنه انتخابات نداده‌ام و معتقدم که باید تمام موارد و برنامه‌های مد نظر هر کاندید در عمل بیان شود و دیگر زمان شعار دادن نیست، بلکه زمان عمل کردن است.
سلطانی افزود: ما توان منایع مالی شهرداری رااز جایی غیر جیب مردم باید تامین کنیم و لازمست برای مدیریت بهتر شهری،خیلی از منابع را به نفع مردم حذف کرد،اما ازمن نخواهید که قول بگیرید.
وی گفت: اگربرای مردم از هزینه های عوارض های شهرداری کم کنیم،از شهرداری چیزی کم نخواهد شد.
سلطانی افزود: من مخالفم که با هر خدماتی از سوی شهرداری ،هزینه ای از مردم گرفته شود،چرا خدمات را رایگان ندهیم،زیرا شهرداری اینقدر منبع درآمد دارد که اگر بخشی از آنرا برای مردم رایگان یا حذف کنیم و یا کاهش دهیم؛اتفاقی نمی افتد.
وی در پایان به خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: اگر به شورای شهر راه پیدا کنم،شما را دوباره دعوت می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار