در پی کناره گیری دکتر قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری؛
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های مشهد در پی کناره گیری دکتر محمد باقر قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری، ضمن ستودن این حرکت انقلابی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 16 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های مشهد در پی کناره گیری محمد باقر قالیباف از صحنه انتخابات ریاست جمهوری ضمن ستودن این حرکت انقلابی بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب23)

اگر به جریانات فعال در انتخابات در دوره های گذشته و همچنین رفتار نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با دقت بیشتری بنگریم ، متاسفانه شاهدیم که عده ای اخلاق را ذبح کردند و با اولویت دانستن مطامع سیاسی و حب قدرت و ریاست ، صداقت را به مسلخ بردند اما در کنار این بی اخلاقی ها نقاط عطفی نیز در این دوره به چشم میخورد که به رغم تلاش دشمنان مردم و انقلاب اسلامی ، این فضای تاریک و غبار آلود را روشن میکند و یاد آور اصولی است که تاکیدش بر  سیاست اسلامی و انقلابی مبتنی بر گفتمان اسلام ناب محمدی است.
از جمله حرکتهای انقلابی حفظ اخلاق و ترجیح مصالح نظام بر مطامع فردی و همچنین کناره گیری برادر مجاهد و انقلابی جناب آقای دکتر قالیباف در راستای تقویت وحدت جبهه انقلاب ،برگ زرینی است که در کتاب انقلاب اسلامی ثبت شد و نشان داد که ایشان همچون سال هایی که در جبهه های حق علیه باطل با روحیه ایثارگری و در عرصه خدمت گزاری به مردم با مدیریت جهادی مشغول سربازی در راه انقلاب اسلامی و در مسیر ولایت بوده اند، دوباره نشان دادند که خدمت به مردم از همه مسائل مهم تر و حساس تر است.
اینگونه ایثارها ، مجاهدت ها و زمان شناسی ها یقینا برای نسل جوان انقلابی که خود را در صحنه مبارزه با اسلام مرفهین بی درد و اسلام آمریکایی می یابد، الگو می باشد . 
امید است تا این اقدام قابل تقدیر این برادر مجاهد و انقلابی موجب شود تا 29 فروردین، شیرینی و حلاوت حماسه حضور حداکثری ملت شریف با تغییر به نفع مردم تکمیل شود .

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های :
فردوسی مشهد 
علوم پزشکی مشهد
پیام نور مشهد
آزاد اسلامی مشهد
امام رضا (ع) مشهد
خیام مشهد
سجاد مشهد
شهید منتظری مشهد
تربیت معلم شهید بهشتی 
تربیت معلم شهید هاشمی نژاد 
بسیج دانشجویی امام حسن (ع)مراکز علمی کاربردی
بسیج دانشجویی امام حسین (ع)مراکز غیر انتفاعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار