«از سرکار مي‌آمدم و بسيار خسته بودم، آخرين متروي شب را سوار شدم و در ايستگاه تهرانپارس پياده شدم. وقتي از مترو خارج شدم به‌دنبال تاکسي بودم تا به خانه بروم که راننده پرايد سياه رنگي مقابل پايم ايستاد. دو مرد در صندلي عقب نشسته بودند و من در صندلي جلو نشستم، اما چند دقيقه بعد فهميدم گرفتار چند شيطان صفت شده‌ام. آنها دهانم را گرفتند و با کتک مرا به خانه‌اي بردند و...»
کد خبر: ۴۲۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 16 May 2017
تابناک رضوی به نقل از ایران: بيست‌و پنجم اسفند پارسال، دختر 22 ساله‌اي به‌نام «نرگس» با مراجعه به‌کلانتري و تسليم شکايتي اعلام کرد از سوي 4 جوان ربوده شده و هدف آزار و اذيت قرار گرفته است.
صبح ديروز هر 4 متهم به‌نام‌هاي «کريم»، «وحيد»، «تقي» و «ناصر» که با شکايت اين دختر شناسايي و دستگير شده بودند به دادگاه انتقال يافته و به اتهام آدم‌ربايي و تعرض در شعبه پنجم دادگاه کيفري به رياست قاضي بابايي و با حضور قاضي توليت –مستشار- تحت محاکمه قرار گرفتند.قرباني جنايت سياه در جلسه غير علني ضمن تشريح جزئيات شب حادثه گفت: از آن شب تاکنون آرامشي ندارم و هر شب را با کابوس مي‌گذرانم، حالا هم خواستار اشد مجازات‌شان هستم.پس از اظهارات شاکي، هر 4 متهم با رد اظهارات دختر جوان ادعا کردند که او را از قبل مي‌شناختند و هيچ زور و تهديدي در کار نبوده است.

اما قضات با توجه به مدارک و مستندات پرونده، هر 4 متهم را مجرم شناخته و 3 نفر از آنها را به 100 ضربه شلاق و 2 سال تبعيد به شهرهاي دور افتاده و همدست ديگرشان را نيز به 74 ضربه شلاق و 2 سال تبعيد محکوم کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار