پزشکان بازهم براي مردهاي دروغگو دردسر درست کردند و اينبار خانم ها مي توانند دروغ گويي يا راستگويي آقايان را با کمک آزمايش دقيق پزشکي مشخص کنند.
کد خبر: ۴۲۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 16 May 2017
تابناک رضوی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: در يک تحقيق منحصربفرد توسط محققان دانشگاه شيکاگوي ايالات متحده انجام نوعي تست بزاق دهان مي تواند نشان دهد که آيا مردان جوان تمايل به ازدواج و پدر شدن دارند يا از ازدواج فراري هستند.
در اين آزمايش، بزاق دهان 100 مرد جوان مجرد که تا به حال ازدواج نکرده اند قبل و بعد از تماشاي يک فيلم تبليغاتي کوتاه درباره خانواده ، ازدواج و تماشاي تولد نوزاد که سرشار از صحنه هاي عاطفي و عاشقانه بوده مورد بررسي قرار گرفته و اين نتيجه بدست آمده است که مرداني که در بزاق دهان آنها ميزان هورمون تستوسترون قبل و بعد از تماشاي فيلم تغيير چنداني نکرده بيشتر به ازدواج و فرزند آوري علاقه مند بوده اند.
اين افراد قبل از تماشاي فيلم يک پرسشنامه درباره علاقه به ازدواج و فرزند آوري را تکميل کرده اند و نتايج نشان مي دهد که مردان متمايل به ازدواج براساس نتايج پرسشنامه از سطح هورمون تستوسترون متعادلي به نسبت ساير مردان برخوردار هستند.
براين اساس اگر زماني خواستيد ازدواج کنيد مي توانيد احساسات همسر آينده تان را به طور واقعي با اين آزمايش بسنجيد، به جز آزمايش پزشکي نيز مي توان با بررسي ميزان هيجان همسر پس از بيان صحبت هاي عاطفي درباره فرزند آوري و ازدواج به تشخيص احساس واقعي او پرداخت.
اگر مرد بسيار هيجاني با اين قضيه برخورد کند خانم بايد کمي درباره صداقت او در ازدواج ترديد داشته باشد اما اگر مرد منطقي با اين قضيه برخورد کرد و خوشحالي معقولي داشته باشد مي توان اميدوار بود که احساسات واقعي دارد و علاقه مند به ازدواج است.
کارشناسان دانشگاه شيکاگو اعلام کرده اند که اين نخستين بار است که رابطه بين هورمون تستوسترون و ميزان علاقه مردان به ازدواج و بچه دار شدن مورد بررسي قرار گرفته و رابطه آنها به اثبات رسيده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار