حجت الاسلام علی اکبر سبزیان که دو نامه اخیرش به دو عضو روحانی شورای فعلی شهر مشهد بازتاب زیادی داشت با پیوستن به پویش «انصراف به نفع مردم» از ادامه نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد انصراف داد.
کد خبر: ۴۲۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 15 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان که در حال حاضر مسئول ستاد اصولگرایان همراه روحانی در خراسان نیز هست با انتشار نامه ای انصراف خود را از کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد اعلام کرد.
 
 حجت الاسلام سبزیان هم به پویش «انصراف به نفع مردم» پیوست
 
پیش از این نیز برخی نامزهای شاخص انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد مانند حجج اسلام دکتر اخلاقی، مهدی غلامی و آقایان مهندس عظیم شهیدی و حاجی بیگلو و خانم سرسرابی نیز با اعلام انصراف به کمپین #انصراف_به_نفع_مردم پیوسته بودند.
 
متن کامل این نامه حجت الاسلام سبزیان در ادامه می‌آید؛
 
"یالطیف” 
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست                      هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود 
صحنه پیوسته به جاست                                          خرم آن نغمه که مردم بسپازند به یاد 
 
مردم شریف و سرافراز شهر مشهد 
باسلام و تحیت  ؛
احتراما، با آرزوی سعادت و نیکبختی برای همه شما عزیران، بنا به دلایل متعدد و همچنین بنا به مصلحت‌های بزرگتری که از سوی دوستان و آشنایان مطرح شد، بدینوسیله انصراف خود را از کاندیداتوری پنجمین دوره  انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد اعلام می‌دارم. 

ضمن پوزش از محضر بزرگوارانی که به واسطه حضور اینجانب در عرصه انتخابات به زحمت افتادند و اکنون مجال همفکری و هم اندیشی با ایشان را نداشتم ، از همه همفکرانم در جریان اصولگرایی معتدل، دوستان بزرگوار روحانی ام ، بزرگان جریانات و گروه های اجتماعی و احزاب و گروه های مختلف و همه عزیزانی  که در این مدت با حمایت و همراهی مشتاقانه خود بنده را مورد لطف و محبت خود قرار دادند صمیمانه قدردانی می‌نمایم و از خداوند سبحان توفیق جبران محبت عزیران را مسئلت مینمایم.

از مردم فهیم و شریف شهر مشهد فروتنانه میخواهم با حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت‌ ، این دوره نیز ، اقتدار ولایت فقیه و محبت وافر ملت به رهبری نظام و عظمت مردم سالاری دینی ، کارایی نظام اسلامی را به نمایش بگذارید و با انتخاب افراد شایسته ردای خدمت را بر تن خادمان دیگر بپوشانید . 

بدیهیست ما شهروندان  باید باور کنیم که مشهد برای همه است و همه ما به اقتضای آنچه کشت میکنیم برداشت خواهیم کرد لذا همه ی ما نسبت به انتخاب خود در قبال خود ، خانواده و همه ی همشهریان مسئولیم. 

در طول زندگی ام همواره به این سخن زیبای امام  مهربانی ها حضرت رضا (ع) پایبند بوده و هستم که «دوستی با مردم نیمی از عقل است» اکنون نیز هر کجا و هر سنگر دیگری که باشم به دوستی و خدمت گذاری به مردم پایبند و مفتخرم  در جوار بارگاه ملکوتی سلطان سریر ارتضا حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا المرتضی (علیه آلاف التحیه و الثناء)ااز پیشگاه ذات اقدس ربوبی می خواهم  که این انتخابات مبدا تحول در نحوه انتخاب و نتیجه ی آن آغازی باشد بر رشد و توسعه همه حانبه مشهد این پایتخت معنوی ایران اسلامی و فرهنگ جهان اسلام. 

یقین دارم 29 اردیبهشت،مردم شهر بهشت، هوای شهر را تازه خواهند کرد .

و من الله توفیق
علی اکبرسبزیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار