نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر انقلاب نبود، حاکمیت استکبار در دنیا قطعی می شد و سفره اسلام و دین برچیده شده بود.
کد خبر: ۴۲۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 15 May 2017
به گزارش تابناک رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: شناخت جوانان از جریان انقلاب و نظام اسلامی، به تبیین، توجه و دقت نیاز دارد که بر عهده فضلای جوان حوزه است.

وی با اشاره به تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) و ارتباط خود با جوانان، خاطر نشان کرد: اگر طلاب و روحانیون در عرصه انقلاب فعالیت نکنند، انقلاب تداوم نخواهد داشت و به همین علت مقام معظم رهبری بر جامعه، دانشگاه و حوزه انقلابی تاکید می کنند، زیرا شناخت انقلاب موجب تداوم آن خواهد شد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه امروز حرکت انقلاب تمام نشده، زیرا استکبار وجود دارد و حاکمیت جهانی اسلام کامل نشده است، گفت: بحث ما نقطه مقابل استکبار است، یعنی ارتباطات مردم در کره زمین به دهکده ای جهانی تبدیل می شود و اگر اسلام و فرهنگ آن رهبری جهان را نداشته باشد، استکبار، جهان را مدیریت خواهد کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: اگر انقلاب نبود، حاکمیت استکبار در دنیا قطعی می شد و سفره اسلام و دین برچیده شده بود.

وی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب به اذعان غربی ها در حال پیش روی است و دشمن هر روز ضعیف تر می شود، یادآور شد: تعامل با آمریکا و رژیم صهیونیستی با وجود مستضعفانی مانند یمن، سوریه و... همه دعوای ما با جریان های سکولار و لائیک نیست، بلکه بر سر گفتمان است و می گوئیم باید اسلام و دین حاکم بر جهان شود نه استکبار؛ در واقع باید با این گفتمان و حاکمیت دین به گونه ای عمل کنیم که در نهایت پرچم انقلاب به دست صاحب الزمان(عج) برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار