مديرعامل باشگاه نساجي مازندران گفت: کار در نساجي از حضور در استقلال و پرسپوليس سخت‌تر است.
کد خبر: ۴۲۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 15 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از فارس، عبدالحميد رمضاني در مورد اعلام گزينه‌هاي مختلف سرمربيگري براي حضور در نساجي گفت: اين مساله نشانگر آن است که هنوز براي انتخاب سرمربي تيم به جمع‌بندي نرسيده‌اند. نساجي چند سالي است که در ليگ يک حضور داشته و اين فصل نوبت اين تيم قديمي و ريشه‌دار است که به ليگ برتر صعود کند. 
وي ادامه داد: مالکان باشگاه با دقت و وسواس در حال انتخاب سرمربي تيم هستند. تا 10 خرداد فرصت هست تا انتخابي اصلح انجام شود البته مالکان باشگاه بايد از مديريت تا سرپرستي و سرمربيگري انتخاب خوبي داشته باشند. قرارداد من هم به عنوان مديرعامل با باشگاه نساجي به پايان رسيده اما يکي از شرايط صعود و موفقيت ثبات مديريت است. من نيم فصل به عنوان مديرعامل باشگاه نساجي فعاليت کردم و يک فصل هم قائم مقام باشگاه بودم. کار من فوتبال است. مديريت باشگاه در صورت حضوري دوساله يا سه ساله مي‌تواند شرايط خوبي را براي باشگاه رقم بزند.
رمضاني تصريح کرد: سرمربي آينده تيم هم بايد فضاي ليگ يک را بشناسد و بداند که کار کردن در نساجي سخت‌تر از حضور در استقلال و پرسپوليس است زيرا مردم قائمشهر کاملا فوتبال‌فهم هستند. 
مديرعامل باشگاه نساجي در مورد تمديد قراردادش و ادامه همکاري با اين باشگاه عنوان کرد: يک جلسه با مالک باشگاه داشته‌ام و بايد جلسه‌اي ديگر هم در اين زمينه داشته باشيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار