در نامه سرگشاده اصولگرایان تحولخواه به شورای معتمدین انقلاب اسلامی مطرح شد؛
دیبر اصولگرایان تحولخواه مشهد از انتشار نامه‎‌ای سرگشاده خطاب به دبیر شورای معتمدین انقلاب اسلامی درباره لیست نامزدهای این مجموعه برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 14 May 2017
حسین نعیم آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی با اشاره به ضرورت توجه به تعهد و تخصص افراد به صورت توامان و نیز در نظر گرفتن تجارب و سوابق افراد برای انتخابات شوراها اظهار کرد: به عنوان مجموعه ای باسابقه و اصولگرا، با احترام به همه کاندیداها و به خصوص نامزدهای شایسته مدنظر در این لیست، معتقدیم شیوه و مکانیزم و شاخص‌های رسیدن به این لیست دارای ابهام است و این نقد را به عنوان یک هدیه تقدیم دوستانمان در این مجموعه نموده و امیدواریم با توجه به چنین مواردی شاهد رشد روزافزون امور شهری و رفع مسائل مردمی در مواجهه با مدیریت شهری باشیم.
 
دبیر اصولگرایان تحولخواه مشهد افزود: لیست ها باید باعث تسهیل در انتخاب نخبگان کارآمد توسط مردم شود و بنابراین تهیه چنین لیستهایی مستلزم عنایت به اهداف و آرمانهای اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی و منویات ولایت است که امیدواریم شورای معتمدین در راستای شفافیت هر چه بیشتر صادقانه پاسخگوی نقد و پرسشهای مشفقانه ما باشند.
 
اصل این نامه به این شرح است :
 

باسمه تعالی
 

جناب آقای عامری فر

دبیر محترم شورای معتمدین انقلاب اسلامی
سلام علیکم
 
پس از مدت ها انتظار، با کش‌ و قوس فراوان و بازنگری های متعدد، بالآخره لیست معتمدین نهایی و اعلام گردید و همانطور که اکثر جریانات سیاسی پیش بینی می کردند؛ خروجی همان افرادی بودند که قابل پیش بینی بود!
لیستی حداقلی در بین جریان اصولگرا؛ معطوف به وحدت شکنی حداکثری!!
در این بین سوالات و تشکیک های زیادی وجود دارد که پاسخگویی به آن می تواند روشنگر باشد:
 
۱ـ این همه غبارآلود کردن فضا،‌ عدم شفافیت و تحرکات پشت درهای بسته در غیاب حضور طیفٰ‌های مختلف اصولگرا با چه هدفی دنبال می شود؟!
 
۲ـ چرا با شعار وحدت جریان اصولگرا باید با اقداماتی اینچنینی شاهد وحدت‌شکنی بیش از پیش در این جریان اصیل باشیم؟
 
۳ـ با چه هدفی نقل قول های کذب از آیت الله علم الهدی صورت پذیرفت تا جایی که شاهد واکنش ایشان بودیم؟
 
۴ـ آیا در بین کلیه‌ی افراد لیست جبهه‌ی پیروان خط امام و رهبری، حتی یک چهره‌ی مناسب و دارای صلاحیت وجود نداشت تا درش لیست معتمدین گنجانده شود؟
 
۵ـ چگونه است که تشکل‌های انشعابیِ غیرقانونی و یا تشکل‌هایی که هنوز چند ماه بیشتر از تشکیل آنان نمی‌گذرد در این حرکت غیر شفاف حضور دارند ولی تشکل‌های قانونی،‌ ثبت شده و باسابقه‌ای نظیر جبهه ی پیروان خط امام و رهبری، اصولگرایان تحول خواه و … در این وحدت آفرینیِ خود خوانده جایگاهی ندارند!
 
۶ـ این چه فشار نامشروعی است که بر نامزدها وارد می کنید که با سایر لیست ها ائتلاف نداشته باشند؟ آیا این حرکت در راستای اجماع حداکثری تعریف می شود؟
 
۷ـ اگر تشکل ما بخواهد از چهره هایی نظیر آقایان سهیلی، لشکری، فرهمندی و … در کنار شخصیت هایی نظیر آقایان موحدیان، بصیری پور، خاکپور، خادمی و … حمایت کند؛ موضع شما چیست؟
 
نیک می‌دانیم که نقش احزاب و جریانات سیاسی در سمت دهی به آراء مردم، نقشی بی بدیل است. نقشی که گاهی به بهترین شکل و در راستای اهداف راستین انقلاب اسلامی و منافع مردم عزیز تحقق یافته و گاهی نیز میل به مطامع خطی، باندی، جناحی و سهم خواهی های مرسوم پیدا می‌کند.
 
اصولگرایان تحول‌خواه خواهشمند است برای یک‌بار هم که شده با پاسخ به سوالات فوق الذکر، قدمی هر چند ناچیز در مسیر شفاف سازیِ این مهم برداشته و با ارائه‌ی شاخص‌های منتج به لیست منتشر شده، گامی در راستای تنویر افکار سایر جریان اصولگرا در استان بردارید.
 
با احترام
شورای مرکزی اصولگرایان تحول خواه خراسان رضوی
  ۹۶/۲/۲۳
 
وحدت شکنی حداکثری با لیستی حداقلی از اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر مشهد
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار