درخواست یک نامزد شورای اسلامی مشهد از عضو فعلی شورا ؛
حجت الاسلام علی اکبرسبزیان، نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به حجت الاسلام والمسلمین دکتر اخلاقی امیری خواستار افشاگری وی نسبت به اعضایی که امروز در لیست معتمدین قرار گرفتند اما در شورای فعلی شهر مشهد حضور ضمن غیبت در جلسات، منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع عمومی ترجیح می دادند، شد.
کد خبر: ۴۲۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 12 May 2017
 به گزارش تابناک رضوی، متن کامل این نامه که در پی اعلام انصراف حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی اخلاقی امیری عضو فعلی شورای شهر مشهد از نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و از سوی حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان از کاندیداهای فعلی شورای شهر مشهد منتشر شد، به شرح زیر است ؛
 
سوء‌استفاده‌کنندگان از رای مردم مشهد را معرفی کنید / درخواست افشای آنان که در شورای شهر مشهد سنگ خود را به سینه می‌زدند! 
 
باسمه تعالی
اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی بعدد ما احاط به علمک
 
برادر عزیز جناب حجت الاسلام دکتر اخلاقی امیری
عضو محترم شورای اسلامی شهر مشهد
 
باعرض سلام و تبریک ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)   
 
جنابعالی در تاریخ 19 اردیبهشت ماه جاری طی نامه ای ضمن اعلام انصراف از کاندیداتوری پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد ،در بخشی از نامه اینگونه آورده اید:
 
"چگونه است که در لیست معروف به شورای ائتلاف معتمدین انقلاب اسلامی، افرادی هستند که در زمره بیشترین غیبت کنندگان در شورای چهارم بوده و یا بدنبال واگذاری پروژه های عمرانی به بستگان خود بوده اند و اصولگرایی اجازه می دهد سرنوشت مردم را در یک دوره چهار ساله به ایشان بسپرند؟"
 
پس از صدور این نامه ،سوالی جدی  در بین مردم ایجاد شد که این افراد که شما تلویحا به آن ها اشاره نمودید چه کسانی هستند؟
 
همان سوالی که برای شما پیش آمده ،در ذهن مردم ایجاد تردید کرده و در صورت مشخص نشدن این افراد انگشت اتهام به سوی همه دراز خواهد شد!
 
اینجانب به عنوان یک طلبه از جنابعالی که از چهره های ارزشمند  علمی و اخلاقی حوزه علمیه خراسان محسوب می شوید و در کسوت روحانیت هستید درخواست می کنم برای تنویر افکار عمومی افرادی که تلویحا اشاره نمودید را  به مردم معرفی نمایید. این مسئولیت شرعی بر گردن شماست که چنین افرادی را بدون ملاحظه به مردم معرفی کنید.
 
شناخت افرادی که از رای مردم سوء استفاده کرده و به جای پرداختن به مشکلات و معضلات مهمی همچون حاشیه شهر، ترافیک ،آلودگی هوا و...سنگ خود را به سینه زده و منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع عمومی ترجیح می دهند حق مردم مشهد است.
 
با تقدیم احترام/
علی اکبرسبزیان
نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
سلام ودرودبرجناب حجت ااسلام سبزیان عزیزبسیارسوال به جاومناسبی رامطرح فرمودین.ولی چرااین بزرگوارجواب نمیدهندوچه ملاحضاتی است خدابهترخبرداردولی بهتربوداگرفرمایشات ایشان.منطبق باواقعیت است وپای خودشون دراین وسط گیرنیست به مردم شریف مشهدمعرفی کنندچراکه بزرگترین ثواب است که مردم هوشیارانه به منتخبشان رای بدهندوالسلام
حسيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
سلام خدمت مرد شريف وپاكدست جناب دكتر اخلاقي وحضور جناب سبزيان از مديران فعال رسانه در مشهد آيا خود حضرتعالي كه صاحب يك رسانه در مشهد هستيد حاضر هستيد كه در رسانه خودت براي تنوير افكار شهروندا ن اين فرد يا جريان را انتشار كني،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار