به مناسبت گرامیداشت هفته جوان یک دوره مسابقات پینگ‌پنگ باحضور۲۰نفر شرکت‌کننده در رده سنی نونهالان در خانه پینگ‌پنگ قروه درجزین به‌صورت دوره‌ای برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 12 May 2017
دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان‌همدان گفت: یک دوره مسابقات پینگ‌پنگ به مناسبت هفته جوان در خانه پینگ‌پنگ قروه درجزین برگزار شد.

به گزارش مهر، رضا تعیشی با اشاره به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در رزن اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان یک دوره مسابقات پینگ‌پنگ با حضور ۲۰ نفر شرکت‌کننده در رده سنی نونهالان در خانه پینگ‌پنگ قروه درجزین به‌صورت دوره‌ای برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات امیرمهدی صمدی در رتبه اول و امیرحسین صمدی در رتبه دوم ایستاد و اسد محققی و محمدمهدی جعفری مقام‌ سوم را به کسب کرد.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان‌همدان با اشاره به تقدیر فدراسیون تنیس روی میز از مربی همدانی گفت: با پیشنهاد کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز و پس از تأیید کارگروه تعیین‌شده و بررسی کارنامه ۶۰ مربی، از ۱۱ مربی فعال منتخب با اهدای لوح سپاس ریاست فدراسیون و هدیه نقدی تقدیر شد که سهم بانوان ۵ مربی و سهم آقایان ۶ مربی بود.

تعیشی خاطرنشان کرد: در این مراسم از زهره ابوطالبیان مربی بااخلاق و با دانش تنیس روی میز استان نیز به‌عنوان یکی از ۵ مربی برتر خانم کشور تجلیل شد.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های فعال استان‌همدان بیان کرد: نهاوند، ملایر، بهار، اسدآباد و کبودرآهنگ از هیئت‌های شهرستانی خوب و فعال هستند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان‌همدان عنوان کرد: در شهرستان‌ها کمبود امکانات نداریم و تنها مشکل ما در هیئت‌های شهرستانی کمبود مربی طراز اول است.

تعیشی با اشاره به تعداد مربیان و داوران هیئت پینگ‌پنگ استان‌همدان گفت: حدود ۵۰ مربی و داور فعال در هیئت پینگ‌پنگ استان‌همدان فعالیت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار